Skocz do zawartości

Recommended Posts

Pracuje w firmie z kapitałem niemieckim, która świadczy usługi m.in. dla klientów z USA. Czy ktoś się orientuje, jakie trzeba spełnić wymagania, aby pracować zdalnie bezpośrednio z Polski dla klienta amerykańskiego? Czy jest to tak proste jak na linii np. Polska - Niemcy, tj. zakładam działalność, podpisuję z klientem za oceanem umowę, a potem co miesiąc wystawiam Fakturę Vat na jego firmę? -> podatek dochodowy od tej FV płacę w PL, vat również wg stawki 23%...

Czy jednak USA i dla tego typu umów są "nieprzychylne" i trzeba spełnić dużo więcej warunków i wykonać masę innej papierologii aby można było wszystko zgodnie ze sztuką rozliczać i w USA i w PL?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×