Jump to content

Recommended Posts

Pracuje w firmie z kapitałem niemieckim, która świadczy usługi m.in. dla klientów z USA. Czy ktoś się orientuje, jakie trzeba spełnić wymagania, aby pracować zdalnie bezpośrednio z Polski dla klienta amerykańskiego? Czy jest to tak proste jak na linii np. Polska - Niemcy, tj. zakładam działalność, podpisuję z klientem za oceanem umowę, a potem co miesiąc wystawiam Fakturę Vat na jego firmę? -> podatek dochodowy od tej FV płacę w PL, vat również wg stawki 23%...

Czy jednak USA i dla tego typu umów są "nieprzychylne" i trzeba spełnić dużo więcej warunków i wykonać masę innej papierologii aby można było wszystko zgodnie ze sztuką rozliczać i w USA i w PL?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...