Skocz do zawartości

Operator CNC - staż/praca


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, rozglądałem się po forum i natrafiłem na wątek z 2017 r. na temat stażu w USA jako operator CNC. Chciałbym zapytać jak aktualnie wygląda sytuacja w tej branży, na rynku pracy. Właśnie uzyskałem tytuł inżyniera mechaniki i budowy maszyn. Aktualnie pracuję jako operator CNC (programista) i od października będę uczęszczał na studia magisterskie zaocznie w tym kierunku (1,5 roku). Chciałbym po studiach wyjechać do stanów do pracy, z aktualnych możliwości pozostaje wyjazd na staż bądź sponsorowanie pracodawcy. Czy jest ktoś kto mógłby takich informacji udzielić bądź ma kogoś znajomego w branży? 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Co do sponsorowania do zielonej karty lub na wizę pracowniczą może być ciężko. Operatorów teraz potrzeba i nie ma problemu z pracą. Co do stawki to już indywidualna sprawa, zależy od umiejętności i doświadczenia, ale ponad $20/h nie jest czymś niezwykłym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć, odświeżam wątek z bardziej konkretnymi informacjami (iii z dużo większą nadzieją:D). Studia skończone w lutym br. Przy czym pracuje od 1,5 roku jako Inżynier konstruktor w firmie zajmującej się produkcją turbin wodnych. Poprzednia praca to niespełna rok czasu jako operator CNC. Chciałbym zapytać czy jest szansa na staż/pracę w Stanach? Jeżeli tak to gdzie szukać takich możliwości, Linkedin? Szukać firm w Internecie i pisać bezpośrednio? Choć wydaje mi się ten pomysł dosyć marny. Może jakieś agencje pracy? Czy ktoś z dziedziny inżynierii/mechaniki próbował swoich sił w USA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach