Billybobby Napisano 9 Listopada 2021 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2021 Hej wlasnie wypełniam wniosek już chyba 5. raz i po kliknięciu „continue” na samym dole wniosku, wywala mnie z błędem ze połączenie utracone. Ma ktoś tak?
Xarthisius Napisano 9 Listopada 2021 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2021 Tradycyjnie pierwszy i ostatni dzien (a nawet tydzien) zglaszania jest zawsze problamatyczny, bo wielu ludzi robi to wlasnie w tym momencie. Probuj do skutku. 30k ludzi wlasnie robi dokladnie to samo... https://analytics.usa.gov/state/
Billybobby Napisano 9 Listopada 2021 Autor Zgłoś Napisano 9 Listopada 2021 Dzięki, najgorzej ze trzeba wszystko wypełniać od nowa, a to jest dzisiaj do 18 naszego czasu
Robson! Napisano 9 Listopada 2021 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2021 Wczoraj o 18 miałem podobnie za 5 razem weszło na następny krok i udało się potwierdzić dane. Do skutku trzeba
Halyna Napisano 18 Listopada 2021 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2021 Przy jednej z moich nieoficjalnych rozmów z przedstawicielami DHS poruszyłam powyższe zagadnienie i wg nich każde takie kolejne zgłoszenie odnotowywane będzie przez ich system jako dubel, ponieważ dane zostały przyjęte i zapisane w ich systemie, a to, że użytkownikowi końcowemu nie wyświetliło się okno z potwierdzeniem to ... "sorry ale na 15 mln zgłoszeń parę tysięcy to dopuszczalny %% błędów", a z uwagi na fakt, iż błąd połączenia, o którym piszecie, może pojawić się z podczas otrzymywania informacji zwrotnej z systemu o poprawnym złożeniu aplikacji. Przy każdorazowym kolejnym zgłoszeniu tej samej osoby w tej samej loterii trzeba mieć świadomość, że może ono być po prostu zdublowane. Podrzuciłam im pomysł, aby rozważyli możliwość wysyłania przez ich system powiadomień mailowych na wpisany w formularzu adres z numerem aplikacji, co powinno z jednej strony uciąć wszelkie dywagacje w przedmiocie, a po drugie zweryfikować czy poczta nie wpada do spamu. Brzmi rozsądnie. Implementacja nie kosztuje wiele pracy. Możecie ze swojej strony również dzielić się tym pomysłem z administracją amerykańską tak, aby zwiększyć siłę nacisku - kropla drąży kamień. A zmiana nie jest problematyczna do wprowadzenia.
Xarthisius Napisano 18 Listopada 2021 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2021 No. Nie dosc, ze nieprawdziwe, to jeszcze trywialne do zweryfikowania. Przy nastepnej loterii zgloscie 2 razy to samo smieciowe zgloszenie: joe doe passport ab123456 itp. Formularz jest na tyle mily, ze wyswietla informacje, ze zgloszenie juz istnieje... BTW, abstrahujac od tego co losowy urzednik moze wiedziec o losowych rzadowych systemach informatycznych, DHS nie odpowiada nawet za loterie...
Xarthisius Napisano 18 Listopada 2021 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2021 W sumie to tak troche nieuprzejmie z mojej strony kazac Czytelnikom cos robic i to jeszcze za rok. Niestety nie moge podeprzec mojej tezy zadna rozmowa z urzednikiem z DOS, ale mam screena:
Halyna Napisano 23 Listopada 2021 Zgłoś Napisano 23 Listopada 2021 @Xarthisius i dzięki Tobie będę mogła utrzeć nosa ludziom z DHS. Swoją drogą, z punktu widzenia osoby funkcjonującej w administracji państwowej różnego szczebla i różnych organów (w tym przede wszystkim międzynarodowych) - ich wypowiedź była jak najbardziej spójna i zbieżna z tym, z czym sama miałam do czynienia tu i ówdzie . Gwoli ścisłości - Polska, na tle EU i krajów trzecich, ma wdrożone bardziej zaawansowane rozwiązania IT i jakkolwiek w pewnych dziedzinach natrafiamy na ścianę nieuzasadnionego oporu (i to w większości ze strony raczej młodego (30-40) pokolenia) i proceduralnego przedłużania wprowadzania tychże, to i tak jesteśmy w awangardzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.