Skocz do zawartości

Praca w IT


Fa7aL

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Już od kilku lat myślę o emigracji do stanów lecz dopiero w tym roku pomyślałem aby zacząć działać w tym kierunku. Mam 30 lat, żonę, dziecko i jeszcze jedno dziecko w drodze. Od 5 lat pracuję jako tester w branży IT w małej polskiej firmie, nie mam skończonych studiów informatycznych i tutaj moje pytanie, czy ciężko bez studiów znaleźć pracę w mojej branży ? Czy firmy w Stanach bardziej patrzą po doświadczeniu i umiejętnościach czy jednak ten papier z uczelni jest wymagany ? Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Wydaje mi sie ze bez studiow nie ma raczej szans na np wize pracownicza. Chyba ze planujesz startowac w loterii. Na miejscu w USA podejrzewam ze jakas min prace w IT znajdziesz bez oficjalnego wyksztalcenia ale jesli chodzi o wyzsze stanowiska w IT to raczej na pewno wymagaja studiow. 

Sa chyba osoby na forum ktore pracuja w IT. Niech sie wypowiedza. :p 

https://www.coursera.org/articles/entry-level-it-jobs

https://www.indeed.com/career-advice/finding-a-job/types-of-it-jobs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...