Xarthisius Napisano 3 godziny temu Autor Zgłoś Napisano 3 godziny temu 5 minutes ago, kaniakaniowski said: Ok, chyba mam poważny problem. Okazuje się, że po wprowadzeniu żony kliknąłem przez przypadek remove zamiast continue (siedzę na laptopie i przeskoczyło) i okazuje się, że nie mogę jej ponownie dodać. Kiedy dodaję ponownie to pokazuje, że ktoś z takim adresem email już istnieje i muszę podać inny. Tylko, że ten ktoś kto istnieje, czyli moja żona nie może być w żaden inny sposób dodana. Istnieje znalezienie tylko kogoś, czyli dependant po specjalnym numerze UID, którego nie mają bo nie stworzyli swojego profilu na tej stronie (mam go tylko ja bo się tu zarejestrowałem). Kompletnie nie wiem co zrobić. Skontaktuj sie z supportem? https://www.ustraveldocs.com/pl/en/contact-us 1 Cytuj
kaniakaniowski Napisano 3 godziny temu Zgłoś Napisano 3 godziny temu 13 minut temu, Xarthisius napisał: Skontaktuj sie z supportem? https://www.ustraveldocs.com/pl/en/contact-us Napisałem do nich. Zobaczymy co mi odpiszą. Ale na chwilę obecną wygląda na to, że lepiej jak każdy (w przypadku rodziny) się na tej stronie zaloguje i wtedy będzie miał swój numer UID i główny aplikant wtedy każdego może dodać po tym numerze. Cytuj
Domi94 Napisano 1 godzinę temu Zgłoś Napisano 1 godzinę temu 5 godzin temu, Xarthisius napisał: @Domi94 @kaniakaniowski dochodza mnie sluchy ze naprawili ESC. Sprobujcie sie zalogowac i zobaczcie czy jest 2nl. https://dvprogram.state.gov/ESC/CheckStatus.aspx Działa! Potwierdzam : ) Mamy list więc sukces. Ale przyszedł też mail, zanim podmienił sie list. Także wszystko nadrobili. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.