cavscout Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2006 Norma na stacjach w USA to dystrybutory z 89, 93 i 95 oktanowym paliwem ( uporzadkowane rosnaco wg ceny ) - czyli inaczej niz w Polsce, gdzie 95 oktanow ma najslabsza benzyna. To wplywa na dynamike i spalanie.Pozdrawiam. Norma to 87, 89, 93 (sa stacje co moga miec zamiast 93 94 lub 95)
Wojtek-J Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2006 Norma to 87, 89, 93 (sa stacje co moga miec zamiast 93 94 lub 95) Racja, jest jeszcze gorzej niz napisalem... Pozdrawiam.
jok Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2006 A której benzyny ceny podawaliście pisząc o około 2,8$/galon? Wersji 95 czy jakiejś tańszej?
gall_eon Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2006 strona do porownywania cen benzyny http://www.automotive.com/gas-prices/index.html
heh Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 21 Kwietnia 2006 Norma na stacjach w USA to dystrybutory z 89, 93 i 95 oktanowym paliwem ( uporzadkowane rosnaco wg ceny ) - czyli inaczej niz w Polsce, gdzie 95 oktanow ma najslabsza benzyna. To wplywa na dynamike i spalanie. Pozdrawiam. Norma to 87, 89, 93 (sa stacje co moga miec zamiast 93 94 lub 95) podstawy matematyki i chemii oraz jedna wizyta na amerykanskiej stacji... (R+M)/2 = liczba oktanowa w USA R = liczba oktanowa w Europie M+10=R (+/- 10) R i M to 2 liczby oktanowe liczone dla 2 modelowych silnikow pracujacych w roznych warunkach na testowej mieszance. wiec juz latwo policzyc, ze amerykance jezdzac na 87 - jezdza na czyms pomiedzy dawna polska zielona a zolta nara, heh
cavscout Napisano 22 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 22 Kwietnia 2006 Norma na stacjach w USA to dystrybutory z 89, 93 i 95 oktanowym paliwem ( uporzadkowane rosnaco wg ceny ) - czyli inaczej niz w Polsce, gdzie 95 oktanow ma najslabsza benzyna. To wplywa na dynamike i spalanie. Pozdrawiam. Norma to 87, 89, 93 (sa stacje co moga miec zamiast 93 94 lub 95) podstawy matematyki i chemii oraz jedna wizyta na amerykanskiej stacji... (R+M)/2 = liczba oktanowa w USA R = liczba oktanowa w Europie M+10=R (+/- 10) R i M to 2 liczby oktanowe liczone dla 2 modelowych silnikow pracujacych w roznych warunkach na testowej mieszance. wiec juz latwo policzyc, ze amerykance jezdzac na 87 - jezdza na czyms pomiedzy dawna polska zielona a zolta nara, heh To wiem, ja tylko podalem co jest napisane na dystrybutorach tutaj.
darop Napisano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2006 a mi się wydaje że częściej spotyka się oznaczenia regular, plus, premium tak jak na stronce podanej przez gall_on'a
cavscout Napisano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2006 a mi się wydaje że częściej spotyka się oznaczenia regular, plus, premium tak jak na stronce podanej przez gall_on'a Zawsze pod tymi oznaczeniami na dystrybutorach masz pdana takze liczbe oktanowa
darop Napisano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2006 hmmm widocznie nie zwróciłem na to uwagi :?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.