cavscout Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 Norma na stacjach w USA to dystrybutory z 89, 93 i 95 oktanowym paliwem ( uporzadkowane rosnaco wg ceny ) - czyli inaczej niz w Polsce, gdzie 95 oktanow ma najslabsza benzyna. To wplywa na dynamike i spalanie.Pozdrawiam. Norma to 87, 89, 93 (sa stacje co moga miec zamiast 93 94 lub 95) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek-J Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 Norma to 87, 89, 93 (sa stacje co moga miec zamiast 93 94 lub 95) Racja, jest jeszcze gorzej niz napisalem... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jok Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 A której benzyny ceny podawaliście pisząc o około 2,8$/galon? Wersji 95 czy jakiejś tańszej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gall_eon Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 strona do porownywania cen benzyny http://www.automotive.com/gas-prices/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heh Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 Norma na stacjach w USA to dystrybutory z 89, 93 i 95 oktanowym paliwem ( uporzadkowane rosnaco wg ceny ) - czyli inaczej niz w Polsce, gdzie 95 oktanow ma najslabsza benzyna. To wplywa na dynamike i spalanie. Pozdrawiam. Norma to 87, 89, 93 (sa stacje co moga miec zamiast 93 94 lub 95) podstawy matematyki i chemii oraz jedna wizyta na amerykanskiej stacji... (R+M)/2 = liczba oktanowa w USA R = liczba oktanowa w Europie M+10=R (+/- 10) R i M to 2 liczby oktanowe liczone dla 2 modelowych silnikow pracujacych w roznych warunkach na testowej mieszance. wiec juz latwo policzyc, ze amerykance jezdzac na 87 - jezdza na czyms pomiedzy dawna polska zielona a zolta nara, heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gall_eon Napisano 21 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2006 ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cavscout Napisano 22 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2006 Norma na stacjach w USA to dystrybutory z 89, 93 i 95 oktanowym paliwem ( uporzadkowane rosnaco wg ceny ) - czyli inaczej niz w Polsce, gdzie 95 oktanow ma najslabsza benzyna. To wplywa na dynamike i spalanie. Pozdrawiam. Norma to 87, 89, 93 (sa stacje co moga miec zamiast 93 94 lub 95) podstawy matematyki i chemii oraz jedna wizyta na amerykanskiej stacji... (R+M)/2 = liczba oktanowa w USA R = liczba oktanowa w Europie M+10=R (+/- 10) R i M to 2 liczby oktanowe liczone dla 2 modelowych silnikow pracujacych w roznych warunkach na testowej mieszance. wiec juz latwo policzyc, ze amerykance jezdzac na 87 - jezdza na czyms pomiedzy dawna polska zielona a zolta nara, heh To wiem, ja tylko podalem co jest napisane na dystrybutorach tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darop Napisano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2006 a mi się wydaje że częściej spotyka się oznaczenia regular, plus, premium tak jak na stronce podanej przez gall_on'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cavscout Napisano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2006 a mi się wydaje że częściej spotyka się oznaczenia regular, plus, premium tak jak na stronce podanej przez gall_on'a Zawsze pod tymi oznaczeniami na dystrybutorach masz pdana takze liczbe oktanowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darop Napisano 23 Kwietnia 2006 Zgłoś Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2006 hmmm widocznie nie zwróciłem na to uwagi :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.