Skocz do zawartości

najtansze bilety do usa ? prosze o pomoc w wyborze


Rekomendowane odpowiedzi

hejka tak ze odrazu na dzien dobry gratuluje wszystkim wczorajszym ludzikom ktorzy dostali wize u konsula w krakowie miedzy innymi JA :)

ale to juz teraz mniej wazne

teraz mam nastepujacy problem jestem zielony co do czym leciec wiem tylko ze mam leciec do NewYork-u na lotnisko Newark (niuark) jakos tak)

planuje wylot za jakies 2 tygodnie ale wiaze sie bardzo z tym aby bilet byl tani jak najbardziej ... i tu prozba o wielka pomoc nie wiem jakimi liniami leciec i ile mnie to bedzie kosztowac prosze o pomoc ja slyszalem jakies opcje lufthanza jakimis finskimi liniami z przesiadkami ze to wszystko jest niby taniej ale i czy bezpieczniej z bagazami taka opcja bo slyszalem ze gina czesto na takich opcjach czy juz dolozyc parer stowek i lotem prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mam nastepujacy problem jestem zielony co do czym leciec wiem tylko ze mam leciec do NewYork-u na lotnisko Newark (niuark) jakos tak)

Newark NIE jest w Nowym Jorku, tylko w New Jersey. Niby podobnie i blisko, ale jednak to nie to samo :)

planuje wylot za jakies 2 tygodnie ale wiaze sie bardzo z tym aby bilet byl tani jak najbardziej   ... i tu prozba o wielka pomoc nie wiem jakimi liniami leciec i ile mnie to bedzie kosztowac prosze o pomoc ja slyszalem jakies opcje lufthanza jakimis finskimi liniami z przesiadkami ze to wszystko jest niby taniej ale i czy bezpieczniej z bagazami taka opcja bo slyszalem ze gina czesto na takich opcjach czy juz dolozyc parer stowek i lotem

Ja kupiłam dość tanio na Lufthansę, z przesiadką w Monachium, ale do Chicago. Musisz poszukać w necie albo iść do biura podróży, mają niekiedy promocje których nie ma w necie, ale są pewne obwarowania. Np. ja znalazłam super ofertę w Orbisie, ale trzeba płacić kartą kredytową, której nie posiadam. Bez karty musiałabym zapłacić o wiele więcej.