Skocz do zawartości

Gdzie najlepsza karta kredytowa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie odnośnie kart kredytowych. W którym polskim banku najłatwiej i najtaniej można dostać karte kredytową wypukłą typu Visa Classic.?? Obecnie studiuję, nie posiadam regularnych zarobków z tytułu np. pracy co większość banków traktuje jako warunek konieczny.

Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie.

Z góry dzięki za cenne informacje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

A w jakim banku masz konto??Zalezy tez do czego ci jest potrzebna ta karta.CHcesz tylko placic w necie?Jesli tak to zamow sobie w mbanku ekarte lub w multi banku :)

dodam ze jest to karta do przelewow wirtualnych i w pelni wystarcza,zastepuje kredytowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konta mam w kilku bankach m.in.mbank,bz wbk,pko bp....Karta jest mi potrzebna do tego do czego wszystkim wyjezdzajacym do USA - autoryzacja podczas korzystania z moteli,hoteli,wypożyczania auta,itd., a z tego co wiem to te ekarty z mbanku nie sa wypukłe.;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konta mam w kilku bankach m.in.mbank,bz wbk,pko bp....Karta jest mi potrzebna do tego do czego wszystkim wyjezdzajacym do USA - autoryzacja podczas korzystania z moteli,hoteli,wypożyczania auta,itd., a z tego co wiem to te ekarty z mbanku nie sa wypukłe.;/

jak jestes studentem to mozesz sobie wyrobic w mbanku karte kredytowa euro 26 (wypukla visa). tak przynajmniej bylo jeszcze jakies pol roku temu. no moze 9 miesiecy temu. co prawda limit nie za duzy (chyba 600-800zl) ale zawsze cos - na motele wystarczy.

albo jak masz troche luznej kasy (kolo 1000 miesiecznie) to rob wplywy na konto w mbanku i po kilku miesiacach powinienes miec mozliwosc wyrobienia visy classic z limitem kolo 1000-1200zl. chociaz teraz to juz moze byc za pozno.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach