Skocz do zawartości

wyjazd na wakacje do Kanady-prosze o porady


Davanita

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

chcialabym wyjechac w tym roku na wakacje do Kanady, skonczylam studia licencjakie a magisterskie zaczynam od pazdziernika...dlatego bardzo prosze o rade jak zrobic zeby bylo dobrze tzn zebym dostala wize?? mialam juz jedna wczesnije, wrocilam w terminie, mam tez wize do Usa ktora jest wazna jesczez rok...chcialabym wyjechac jednak do Kanady teraz ze wzgledu na to ze mam tam ukochanego ale boje sie ze jak teraz zloze wniosek to moge nie dostac ze wzgledu na to ze nie jestem studentka chwilowo?? czy myslicie ze powinnam probowac czy zaczekac az bede na studiach magisterskich?? ewentualnie po jakim czasie mozna ubiegac sie jeszcze raz o wize??

pozdrawiam serdecznie i bardzo prosze o rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Davanita a masz moze jakis papier na to ze bedziesz sie uczyc ,studiowac bo jak tak to startuj po wize jesli nie to na same slowa moga nie uwierzyc a po co masz sobie psuc papiery?Jak bedziesz miec papiery(zaswiadczenia)wtedy mozesz startowac :) .

a wtedy do kogo lecialas?tez do ukochanego?

Jakbys dostala odmowe wizy to mozesz sie starac o wize nawet na 2 dzien ale wtedy musi sie cos zmienic w Twojej sytuacji co do wyjazdu oraz Twojego zycia w Polsce .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sly6 dzieki za odpowiedz :)

no wlansie nie moge dostac zaswiadczenia poniewaz juz sie obronilam i zaswadczenie bede mogla dostac dopiero w pazdzierniku kiedy zacze studia magisterskie :D

wczesniej lecialam do znajomej rodzicow...wize dostalam bezproblemowo.

Myslalam zeby po prostu sprobowac teraz a jesli nie wyjdzie to w pazdzierniku czy tez w listopadzie...tylko nie wiem do konca czy to dobre rozwiazanie??

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietaj ze jak lecisz w okresie nauki to musisz miec zaswiadczenie z uczelni ze mozesz leciec w tym czasie.