Skocz do zawartości

Z dniem 1 listopada 2007r oplaty za wize do Kanady


sly6

Rekomendowane odpowiedzi

Z dniem 1 listopada 2007r oplaty za wize do Kanady

Sekcja Wizowa w Warszawie przyjmuje opłaty za rozpatrywanie wniosków wizowych za pośrednictwem urzędów Poczty Polskiej na terenie całego kraju. Nie ma możliwości uiszczenia opłaty w złotych polskich w kasie Sekcji Wizowej. Kasa Sekcji Wizowej przyjmuje opłaty gotówkowe w dolarach kanadyjskich (tylko dokładnie odliczone kwoty w banknotach - nie przyjmujemy monet).Sekcja Wizowa przyjmuje również czeki bankierskie oraz czeki potwierdzone wystawione w dolarach kanadyjskich.

Do wniosków składanych osobiście lub za pośrednictwem poczty albo kuriera należy dołączyć następujące dokumenty jako dowód uiszczenia opłaty za rozpatrywanie wniosku:

- potwierdzenie wpłaty z pieczątką i podpisem urzędnika Poczty Polskiej.

http://www.poczta-polska.pl/druki/druk_nr_519a.pdf

oraz

- wypełniony formularz ?Wpłata Gotówkowa?

http://geo.international.gc.ca/canada-euro...eposit_info.pdf

LUB

- czek money order, przekaz bankowy lub też czek bankierski albo czek potwierdzony, wystawiony w dolarach kanadyjskich . Czeki muszą ponadto zawierać informacje dotyczące nazwy banku kanadyjskiego, który przekaże środki finansowe na rzecz Receiver General for Canada.

Wnioski otrzymane za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej lub złożone w specjalnej skrzynce na terenie Sekcji Wizowej BEZ potwierdzenia uiszczenia opłaty za pośrednictwem Poczty Polskiej lub opłaty w formie przekazu bankowego lub czeku bankierskiego/potwierdzonego wystawionego w dolarach kanadyjskich nie będą rozpatrywane.

NIE NALEŻY WYSYŁAĆ GOTÓWKI.

NIE PRZYJMUJEMY OPŁAT PRZELEWEM NA RACHUNEK

NIE PRZYJMUJEMY OPŁAT ZA POŚREDNICTWEM INTERNETU

NIE PRZYJMUJEMY OPŁAT W DOLARACH USA.

Przekazy oraz czeki muszą być wystawione na rzecz:

RECEIVER GENERAL FOR CANADA

Przekazy oraz czeki muszą ponadto zawierać informacje dotyczące nazwy banku kanadyjskiego, który przekaże środki finansowe na rzecz Receiver General for Canada, również poprzez bank kanadyjski. Należy umieścić swoje imię, nazwisko oraz adres na odwrocie przekazu bankowego.

Przekaz bankowy/czek potwierdzony oznacza czek wystawiony przez bank, płatny na rzecz wyznaczonej osoby, którą w tym wypadku jest Receiver General for Canada. Nazwa banku kanadyjskiego, który zapłaci Receiver General for Canada musi zostać umieszczona na czeku.

Nie honorujemy opłat uiszczanych:

> Przelewem

> Czekami podróżnymi

> Czekami osobistymi

> Czekami firmowymi

> Przekazami na rzecz banków w innych krajach

> Kanadyjskimi przekazami pocztowymi

> Czekami w Euro

> Kartami kredytowymi lub debetowymi

> Przekazami bankowymi na rzecz banków w innych krajach niż Kanada

> W innej walucie niż dolary kanadyjskie lub złoty polski

Opłaty za rozpatrywanie wniosków zostały ustalone w dolarach kanadyjskich. Kwoty opłat w złotych polskich mogą ulec zmianie w razie wystąpienia znacznych różnic w kursach dolara kanadyjskiego i złotego.

http://geo.international.gc.ca/canada-euro...isa_imm9-pl.asp

Jesli bedziemy placic na poczcie to numer konta ktore nalezy wpisac to:

41103010610000000030153014

a adres wpisujemy taki w rubryce odbiorca

Ambasada Kanady

ul.Matejki 1/5

00-481 Warszawa

a w rubryce nadawca wpisujemy dane osoby starajacej sie o wize

To samo dotyczy oplaty za wizy studenckie,pracownicze oraz na pobyt staly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...