Skocz do zawartości

W&T a J1 róznice?

ktoscc

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich:)

Mam pytanie czym róznia sie wizy typu W&T od J1 i Intership?? Na jednych forach sa one łaczone razem, a na innych sa o nich oddzielne kategorie...

Chce sie starac o cos takiego, tylko Nie potrafie dokladnie wybrac o ktora... Jestem studentem pierwszego roku i podczas tych wakacji bylem na wizie turystycznej przez 4 miesiace ( czy to mnie dyskwalifikuje w jakis sposób?) Czy program uwzglednia prace np. w kontraktorce, czy tej dziedziny nie dotyczy. Na jakim poziomie nalezy sie komunikowac w j. angielskim, aby moc uzyskac taki typ wizy??

Z góry dziekuje za odpowiedzi...

pzdr.

Napisano

ktoscc jak spotkasz taka prace np na budowie to mozesz tam jechac.Nie radze robic takiego czegos jak wyjazd z programem i z ta wiza i sie nie stawiasz tam do pracy bo wtedy mozesz miec duze klopoty .

Moga sie Ciebie zapytac co robiles w USA bedac na wizie turystycznej,a znajomosc zalezy do czego jedziesz i czy znasz choc troche podstawy jezyka angielskiego.

Napisano