Skocz do zawartości

inż. Elektroniki i Telekomunikacji w USA


Skolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem inzynierem optoelktroniki i telekomunikacji, moja specjalnosc to optoelektronika i technika swiatlowodowa. Aktualnie jestem studentem studiow uzupelniajacych o tej samej tematyce na wydziale elektrycznym Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W USA bylem 2 razy na wizie J1, ale do sedna... wiadomo, na J1 pracowalem w calkowicie innej dziedzinie :) chcialbym sie dowiedziec od osob , ktore sa w temacie, jakie szanse mam na prace w swoim zawodzie i co zrobic by szanse na uzyskanie pracy w USA w swoim zawodzie byly mozliwe. W skrocie, jestem specjalista od swiatlowodow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szczerze mowiac to ja twoje szanse okreslam jako "zadne".... bez urazy oczywiscie nie uwazam ze jestes slaby w tym czym sie zajmujesz czy cos podobnego poprostu praca w takich zawodach w usa wymaga przygotowania... zaczynajac od wizy konczac na tym zeby sie chociaz dostac do firmy telekomunikacyjnej... i sadze ze bez amerykanskiej szkoly raczej marne szanse masz na dostanie pracy w tym zawodzie o jakim piszesz... wiesz musialbys zaczac od jakiegos intership, pokazac sie w usa, zdobyc jakies doswiadczenie, wtedy juz inaczej na sprawe mozna patrzec a tak od razu to niestety....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... no w sumie to by bylo zbyt piekne by tak od razu bez problemow znalesc prace w swoim zawodzie... Co do intershipa czy to dziala na zasadzie praktyki? Hmmm... Czy sadzicie , ze odpis dyplpmu wraz z tym zalacznikiem, ktory do niego dodawaja ( przetlumaczone na jezyk angielski), wyslany mailem wraz z cv do firm w USA moze mi pomoc znalesc prace badz praktyke? Czy to raczej strata czasu, bo pracodawca chcialby mnie widziec na zywo...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum