maast Napisano 13 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2008 Witam. Pisze z problemem/pytaniem. Moja siostra wyjechala do stanow 3 lata temu (na wize turystyczna), i tam zostala. Moje pytanie wiaze sie z tym, iz chcialbym do niej poleciec (odwiedzic, max 2 tygodnie). Moge zalatwic sobie zaproszenie osoby ktora jest tam legalnie juz dlugi czas (rodzina chlopaka mojej siostry, Polacy). Czy dostane w takim razie wize? Czy konsul moze wiedziec o tym, ze ona nie wrocila? Co najlepiej mowic/nie mowic w czasie rozmowy z konsulem? Jestem studentem 2 roku dziennych, takze mysle ze jestem wiarygodny. Pozdrawiam!
sly6 Napisano 13 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2008 Jak wyjechala w tym okresie czasu to maja ja w komputerze ze tam jest i nie radze ich oklamywac bo klamstwo ma bardzo krotkie nogi..lepiej wizy nie dostac ze brak tzw zwiazkow z Polska niz za klamstwo .
maast Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2008 Czyli na rozmowe z konsulem powiedziec ze mam siostre ktora jest w stanach? Czy jest jakikolwiek sposob/szansa zebym mogl dostac wize turystyczna w takiej sytuacji?
sly6 Napisano 13 Stycznia 2008 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2008 Szansa jest jak bedziesz odpowiadac na pytania i nie pokazesz po sobie ze tak samo zrobisz jak siostra,nawet jakbys nie mial siostry to podobnie na Ciebie by patrzyli . Siostre wpisz w ds i pamietaj ze odpowiadasz na pytania a nie sam mowisz co i jak a siostra leciala moze do tych samych osob co Ty masz leciec?przygotuj sie na pytania na temat tych znajomych bo zaproszenie nie pomoze Ci abys dostal wize.
maast Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2008 No czyli garsc nadzei jest.. Ja chce w domysle leciec do siostry (NYC), ona mieszka ze swoim chlopakiem (sporo jego rodziny mieszka w stanach legalnie itp). I wlasnie, powiedziec ze lece do..no wlasnie. Znajomych? Po prostu?