Jump to content

Recommended Posts

Wyobraźcie sobie, że w DHL zagubili mi paszport z wizą, miałam ja przyznaną na 10 lat.

Nie pojechałam więc na urlop do USA, mam wiele kłopotów z reklamacją.

Formalności trwaja juz kilka miesięcy, pieniędzy mi jeszcze żadnych nie zwrócili, obsługa klienta jest arogancka i w ogóle trudno się z nimi porozumieć.

podczas tego miesiąca kiedy czekałam ,że może jednak znajda ten paszport wielokrotnie dzwoniłam, ale jakoś nikt się specjalnie nie przejmował. Ostatecznie przysłali mi żądanie, żebym udokumentowała poniesione wydatki i zakończenie tego listu było takie" liczymy na dalszą pozytywną współpracę".

No i co Wy na to, czy komus jeszcze zdarzyła się taka historia i jak to zostało załatwione?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...