Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna - Odwiedziny


Mysior1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem po raz kolejny wyjechac do Stanów do rodziny (wujek, ciocia i dwie kuzynki). Po raz kolejny, ponieważ byłem już kilka lat temu na dwa miesiące, a wizę dostałem bez żadnych problemów. Mam kilka pytań z tego tytułu:

1. Wujek chce mi wysłac zaproszenie. Czy jest ono konieczne? Może pomóc czy jest bez znaczenia?

Chcę jechac na bite pół roku, więc bede musiał się zwolnic wcześniej z pracy, jak na to spojrzy konsul? Czy może pomyślec ze coś sciemniam? Jestem też studentem, więc będę musiał wziac dziekankę.

2. Czy papiery, że byłem już kiedys w USA i wrocilem w terminie, chec kontynuowania nauki w Polsce po powrocie czy też fakt, że moj ojciec ma firme, która jest zrodlem dochodu w domu moze mi pomoc?

3. I też ostatnie, może głupkowate pytanie.. Moja kuzynka wychodzi za mąz w maju, wiec chcialem leciec coś kolo listopada zeby zaraz po jej weselu wrocic do Polski, czy mam mówic takie rzeczy konsulowi? Czy to nie wzbudzi podejrzen ze wyjezdzam nie w lecie jak 80% turystów a na zimę?

Przyszło mi coś jeszcze do głowy.

4. Kiepsko z moim angielskim, kilka lat temu kiedy po raz pierwszy starałem się o wize mialem rozmowe z konsulem ktory dukał po polsku i spokojnie go rozumiałem. Jak jest teraz?

5. Czy jeśli pojde po wize 1 listopada i ją otrzymam, to okres 6 msc pobytu w USA liczy się od dnia wylądowania w Stanach czy od dnia dostania wizy? W jakim czasie muszę wyleciec do USA po jej otrzymaniu?

6. Gdzieś znalałem, że mozna dostac wize, wyleciec do Stanów, ale oficer na lotnisku moze cie zawrocic do Polski, czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Witam, chciałem po raz kolejny wyjechac do Stanów do rodziny (wujek, ciocia i dwie kuzynki). Po raz kolejny, ponieważ byłem już kilka lat temu na dwa miesiące, a wizę dostałem bez żadnych problemów. Mam kilka pytań z tego tytułu: