LOCOSP Napisano 7 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 7 Lutego 2008 Niestety wydarzyło się coś ze moja mama nie leci do USA , ale nie chce o tym mówić po prostu ludzie zawodzą i nie zawsze można liczyć na znajomych... Najgorsze jest to ze nie wiemy co teraz zrobic z biletem , dowiedzielismy sie ze bietu nie mozna przebookowac na inna osobe nie mozna tez zwrocic bo sie traci prawie 70% zaplaconych pieniedzy bilet zakupiony w lataj.pl ale nie przez internet tylko w placowce przedstawiciela .... co mam zrobić ? czy już przechodzi przez takie coś , bardzo proszę o pomoc bo 1300 zł które mama straci to nie jest mało raczej dla nikogo .... dzięki za ewentualna pomoc i pozdrawiam...
sly6 Napisano 7 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 7 Lutego 2008 Ja przez to wiele razy przechodzilem,jesli Wam tyle daja to tak jest i nic nie da sie zrobic ...A jesli sie nie wierzycie to zadzwoncie do linii lotniczej ktora miala leciec Twoja mama i powiedza Wam to samo. Tak wlasnie jest jak sie kupuje bilet niby tani a wieloma restrykcjami,szkoda ze Wam nikt tego nie powiedzial. ps macie szczecie ze Wam tyle zwracaja,sa bilety ktorych nie da sie zwrocic lub tez sa takie ze pobieraja pare procent ale wtedy taki bilet kosztuje duzo wiecej.
kubakj Napisano 9 Lutego 2008 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2008 Trzeba stracic kase skoro sie liczylo na znajomych, a nie na siebie. Bilet sie kupuje jak wszystko jest zapiete na ostatni guzik.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.