Skocz do zawartości

Paczka Z Ny Do Polski.


Ultra Muminek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem na tym forum nowicjuszem, więc z góry przepraszam za trolling :) Ok. przejdę do sedna sprawy.

W USA mam brata ciotecznego, który kupił dla mnie 4 pary butów. Po tym, jak okazało się, że nasze fanty do paczki USPSa po prostu nie wejdą. Postanowiłem poszukać innej firmy, która przewiezie dla mnie towar w miarę szybko i bez problemowo.

Na forum bardzo dużo pozytywnych opinii czytam o firmie Polamer, i nawet jestem skłonny do zlecenia dla niej przesyłki moich butów.

Natknąłem się na tematy związane z cłem. Wyczytałem , że najlepiej wysłać jako gift, ale w tedy ubezpieczenia nie uwzględnia firma...

Więc mam parę pytań do bardziej obeznanych ludzi :)

- ile średnio firma Polamer zdziera $ od paczki 5 kilogramowej? (lotnicza)

- jak najłatwiej ominąć celników? Czy w ogóle to się opłaca??

- jakie inne firmy polecacie (do 50$ za paczkę)

pozdrawiam Ultra Muminek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj masz cennik przesylki:

http://www.polamerusa.com/cennik%20wysylka%20paczek.aspx

a co do celnikow to od pewnego czasu prawie kazda paczka jest przeglada a wiec musisz sie liczyc z tym ze na Ciebie padnie.

Bo jesli buty razem z oplata celna moga wyjsc taniej niz w polsce to sie oplaca,,oplaty celne sprawdzisz w kazdym biurze celnym w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za odpowiedź. Jednak nurtuje mnie kolejne pytanie,

dajmy na to, wartość paczki wynosić będzie 100$

czyli:

100$ + 100$ * stawka celna (czyli 16%) + 100$ * vat (22%) = 100$ + 16$ + 22$ = 138$

reasumując, do urzędu skarbowego mam wpłacić 38$, czy 138$??

//co do cennika polamera 150$ za paczkę? o.O

zachęcam do pisania komentarzy, każdego kto miał podobny problem do mojego. Śle pozdrowienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no tak, :)

to tyle jeżeli chodzi o cło i podatek. Dzięki wielkie :D