Niras Napisano 11 Maja 2009 Zgłoś Napisano 11 Maja 2009 No niby tak, w mailu pisało: Dzień dobry, Bilet elektroniczny (numer rezerwacji XXXXXX) został aktywowany. Proszę wydrukować formularz lotów, mieć go ze sobą i w razie potrzeby okazać pracownikom na lotnisku: http://www.flysiesta.pl//pl/air/check/code.../xxxx@gmail.com Na stronie tej mam rozkład lotów(czy dalej aktualne), i jest mała ramka jak "e-ticket numbers" a w niej: Only e-ticket numbers are displayed when they are issued. Paper ticket numbers are not included in the display. Document xxx-xxxxxxxxxx: Warsaw - Warsaw Bartosz Kania Mam sobie skopiować do notatnika ten numer i pokazywać go za każdym razem przy odprawie? Dostałem jeszcze rachunek do druku. edit: a jednak w załączniku był plik txt. wydrukować go (w 10 kopiach ) i to wystarczy? Nigdy tego nie załatwiałem i nie mam kogo się spytać dlatego panikuję. Przepraszam za ewentualne zaśmiecanie tematu.
sly6 Napisano 11 Maja 2009 Zgłoś Napisano 11 Maja 2009 W 1 porcie powinienies pokazac ta kartke z numerem i powinienes dostac na cala podroz karty pokladowe,jesli bys nie dostal to w 2 porcie(przesiadka) dadza Ci na lot do USA i wewnatrz USA i te karty bedziesz musial pilnowac i tym sie okazywac
Joanna30 Napisano 11 Maja 2009 Zgłoś Napisano 11 Maja 2009 I nie musisz tego drukować w 10 kopiach. W jednej wystarczy A właściwie wystarczy sam numer. Choć ja sobie zawsze drukuję, żeby wszystko wiedzieć
AirExpress Napisano 15 Maja 2009 Zgłoś Napisano 15 Maja 2009 Mtomasz siebie zaluj . Mnie nie interesuje kto kogo zatrudnia , i ile prowizji mnie interesuje cena calkowita biletu , biora orbitz czy inne to takie same jak te w ktorym pracujesz z tym ze maja ceny polowe mniejsze , dlaczego nie podasz przykladowych cen tylko piszesz ze inne biora sa bee i straszysz ludzi doplatami jakimis z ktorymi sie nigdy nie spotkalem i moi znajomi , co do latania troche latam (mieszkam w usa i staram sie czesto odwiedzac Polske ). Co do wiedzy na temat bior to wiem ze wlasnie ci agenci tacy jak ty i agencje zdzieraja kase jak moga , widzisz tu prawie kazdy kupuje bilet online i jakos skarg nie ma a ni zadnych tajemniczych oplat jakimi probujesz straszyc . Co do orbitz w razie watpliwosci dzwonie i mam pelna odpowiedz ich infolinia jest czynna 24 godz (nie maszyna ) tam nie maja przerwy na papieroska kawe i pierdoly jak ktos chce uzyskac informacje. Tomek co powiesz na to 491$ bilet w dwie strony bez przesiadek wylot w polowie lipca powrot poczatek sierpnia (jfk - txl (berlin )) - wlasnie kilka minut temu sprawdzalem na orbitz - cena zawiera wszystkie oplaty . Moze agencie tomaszu zajdz mi cos lepszego w swoim biorze w tej cenie. Musze Cie jednak zasmucic na koniec takie agencje i biora jak twoje powoli traca byt - to juz jest w usa a w Polsce juz za niedlugo , flyfiesta to poczatek , bo powstaje coraz wiecej firm online ktore oferuja coraz nizsze ceny a jakosc uslug nie odbiega od tych w realu a nawet jest lepsza np kupujac bilet z domu , dostaje tylko nr na email z potwierdzeniem (nawet o niego nie prosili na lotnisku - chcieli paszport (bo mieli juz mnie w komputerze ) a na dodatek czym blizej wyjazdu dostajesz wiadomosci na meila czy na komorke zebys nie zapomnial o wylocie , malo tego na kilka godzin przed odlotem orbitz dzwoni do ciebie informujac czy odlot bedzie planowy czy bedzie np 1 godz opoznienie . Agencja jak twoja no coz otwarta 8 godz a w sobote i niedziele agent na rybach bo co go interesuje czy samolot klienta wyleci 3 godz pozniej . Pozdro i nie obrazaj sie bo personalnie nie mam nic do ciebie , a pisze tylko o roznicach miedzy agencja online a ta zwykla na miescie .
sly6 Napisano 15 Maja 2009 Zgłoś Napisano 15 Maja 2009 co do kupowania przez www jest jedna wazna zasada,,aby wszystko dokladnie czytac i wiedziec o restrykcjach na bilecie-podrozy . Tak samo jak sie idzie kupowac bilet do biura trzeba sie pytac o wszystko a jesli cos jest nie jasne to wtedy mozna zadzwonic do danej linii lotniczej
muzzy Napisano 22 Maja 2009 Zgłoś Napisano 22 Maja 2009 Nie sadze zeby biura sprzedazy biletow tracily byt. Wszystkiego w internecie nie zalatwisz a amadeus w ktorym sie sprzedaje bilety i ustawia wszystko to naprawde skomplikowany system przynajmniej dla laika. Poza tym ciezko jest przez internet kupic skomplikowane bilety: typu: wylot do usa, potem na hawaje, do australi a potem spowrotem do usa albo do polski. Jesli ktos chce miec to na jednym bilecie zycze powodzenia. Fakt zdarzaja sie przypadki i to nieczesto ze bilety sa tansze na internet ale to roznie bywa. Ja na kayak.com znalazlem bilet z jfk do anchorage a moja kolezanka ktora potem sprawdzila go w amadeusu (ten sam bilet) byl o te 8 dolcow tanszy. Z drugiej strony lufthanza na swojej stronie bilety do frankfurtu taniej niz w kazdym biurze o co biura maja do niej pretensje. Poza tym nie wierze zeby klient chcacy leciec business czy pierwsza klasa klopotal sie z internetem. Wykonuja telefony do biura i finito leci. Rynek internetowych biletow lotniczych bedzie sie rozrastal ale nie przesadzajmy ze biura sa przezytkiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.