Skocz do zawartości

Flysiesta.pl


basha

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No niby tak, w mailu pisało:

Dzień dobry,

Bilet elektroniczny (numer rezerwacji XXXXXX) został aktywowany.

Proszę wydrukować formularz lotów, mieć go ze sobą i w razie potrzeby okazać pracownikom na lotnisku:

http://www.flysiesta.pl//pl/air/check/code.../xxxx@gmail.com

Na stronie tej mam rozkład lotów(czy dalej aktualne), i jest mała ramka jak "e-ticket numbers" a w niej:

Only e-ticket numbers are displayed when they are issued. Paper ticket numbers are not included in the display.

Document xxx-xxxxxxxxxx: Warsaw - Warsaw Bartosz Kania

Mam sobie skopiować do notatnika ten numer i pokazywać go za każdym razem przy odprawie?

Dostałem jeszcze rachunek do druku.

edit:

a jednak w załączniku był plik txt.

wydrukować go (w 10 kopiach ;)) i to wystarczy?

Nigdy tego nie załatwiałem i nie mam kogo się spytać dlatego panikuję. Przepraszam za ewentualne zaśmiecanie tematu.

  • Odpowiedzi 46
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano

W 1 porcie powinienies pokazac ta kartke z numerem i powinienes dostac na cala podroz karty pokladowe,jesli bys nie dostal to w 2 porcie(przesiadka) dadza Ci na lot do USA i wewnatrz USA ;) i te karty bedziesz musial pilnowac i tym sie okazywac ;)

Napisano

Mtomasz siebie zaluj .

Mnie nie interesuje kto kogo zatrudnia , i ile prowizji mnie interesuje cena calkowita biletu , biora orbitz czy inne to takie same jak te w ktorym pracujesz z tym ze maja ceny polowe mniejsze , dlaczego nie podasz przykladowych cen tylko piszesz ze inne biora sa bee i straszysz ludzi doplatami jakimis z ktorymi sie nigdy nie spotkalem i moi znajomi , co do latania troche latam (mieszkam w usa i staram sie czesto odwiedzac Polske ). Co do wiedzy na temat bior to wiem ze wlasnie ci agenci tacy jak ty i agencje zdzieraja kase jak moga , widzisz tu prawie kazdy kupuje bilet online i jakos skarg nie ma a ni zadnych tajemniczych oplat jakimi probujesz straszyc . Co do orbitz w razie watpliwosci dzwonie i mam pelna odpowiedz ich infolinia jest czynna 24 godz (nie maszyna ) tam nie maja przerwy na papieroska kawe i pierdoly jak ktos chce uzyskac informacje.

Tomek co powiesz na to 491$ bilet w dwie strony bez przesiadek wylot w polowie lipca powrot poczatek sierpnia (jfk - txl (berlin )) - wlasnie kilka minut temu sprawdzalem na orbitz - cena zawiera wszystkie oplaty . Moze agencie tomaszu zajdz mi cos lepszego w swoim biorze w tej cenie.

Musze Cie jednak zasmucic na koniec takie agencje i biora jak twoje powoli traca byt - to juz jest w usa a w Polsce juz za niedlugo , flyfiesta to poczatek , bo powstaje coraz wiecej firm online ktore oferuja coraz nizsze ceny a jakosc uslug nie odbiega od tych w realu a nawet jest lepsza np kupujac bilet z domu , dostaje tylko nr na email z potwierdzeniem (nawet o niego nie prosili na lotnisku - chcieli paszport (bo mieli juz mnie w komputerze ) a na dodatek czym blizej wyjazdu dostajesz wiadomosci na meila czy na komorke zebys nie zapomnial o wylocie , malo tego na kilka godzin przed odlotem orbitz dzwoni do ciebie informujac czy odlot bedzie planowy czy bedzie np 1 godz opoznienie . Agencja jak twoja no coz otwarta 8 godz a w sobote i niedziele agent na rybach bo co go interesuje czy samolot klienta wyleci 3 godz pozniej .

Pozdro i nie obrazaj sie bo personalnie nie mam nic do ciebie , a pisze tylko o roznicach miedzy agencja online a ta zwykla na miescie .

Napisano

co do kupowania przez www jest jedna wazna zasada,,aby wszystko dokladnie czytac i wiedziec o restrykcjach na bilecie-podrozy .

Tak samo jak sie idzie kupowac bilet do biura :( trzeba sie pytac o wszystko a jesli cos jest nie jasne to wtedy mozna zadzwonic do danej linii lotniczej :)

Napisano

Nie sadze zeby biura sprzedazy biletow tracily byt. Wszystkiego w internecie nie zalatwisz a amadeus w ktorym sie sprzedaje bilety i ustawia wszystko to

naprawde skomplikowany system przynajmniej dla laika.

Poza tym ciezko jest przez internet kupic skomplikowane bilety: typu: wylot do usa, potem na hawaje, do australi a potem spowrotem do usa albo do polski.

Jesli ktos chce miec to na jednym bilecie zycze powodzenia.

Fakt zdarzaja sie przypadki i to nieczesto ze bilety sa tansze na internet ale to roznie bywa. Ja na kayak.com znalazlem bilet z jfk do anchorage a moja kolezanka ktora potem sprawdzila go w amadeusu (ten sam bilet) byl o te 8 dolcow tanszy. Z drugiej strony lufthanza na swojej stronie bilety do frankfurtu taniej niz w kazdym biurze o co biura maja do niej pretensje.

Poza tym nie wierze zeby klient chcacy leciec business czy pierwsza klasa klopotal sie z internetem. Wykonuja telefony do biura i finito leci.

Rynek internetowych biletow lotniczych bedzie sie rozrastal ale nie przesadzajmy ze biura sa przezytkiem.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...