sami87 Napisano 2 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 2 Listopada 2008 Mam takie pytanko( oczywiscie bede bardzo wdzieczny jesli ktos poswieci te pare minut i odpisze na moje pytanko) manowicie chodzi mi o to iż jestem studentem w tym roku koncze licencjat i chcialbym ubiegac sie o green card, co musze zrobic od samego poczatku?? Wielkie dzieki za wszelkiego rodzaju podpowiedzi )
gal Napisano 2 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 2 Listopada 2008 A jak ty chcesz ubiegac sie o Green Card? Z jakiej ze tak powiem "racji"
sly6 Napisano 2 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 2 Listopada 2008 No wlasnie z jakiej to racji? masz tam rodzicow,rodzenstwo czy tez dziewczyne?
sami87 Napisano 3 Listopada 2008 Autor Zgłoś Napisano 3 Listopada 2008 No właśnie nie mam zielonego pojecia na jakiej zasadzie sie to wszystko odbywa. Czy zyją sobie w Polsce ( nie mając zadnych wczesniejszych powiązan z USA , oprucz 2 programow W&T) moge sie starac o zieloną?? Nie mam nikogo w stanach, ale bedąc tam dwa razy po 4 miesiace (W&T) wiem ze chcialbym tam zamieszkac na stale. Podpowiedzcie co moge zrobic, istnieje jakas możliwosc?? Wielkie dzieki
sly6 Napisano 3 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 3 Listopada 2008 tutaj masz opisane mozliwosci: http://www.prawoimigracyjneusa.com/zielonakarta.htm
sami87 Napisano 3 Listopada 2008 Autor Zgłoś Napisano 3 Listopada 2008 czytalem to juz wczesniej.... czyli z tego wynika , ze jako student nie zaliczam sie do zadnej grupy??? Co w tym przypadku moge zrobic...?? ( szukac narzeczonej) ???
sly6 Napisano 3 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 3 Listopada 2008 szukaj narzeczonej jesli pod nic nie podpadzasz.
sami87 Napisano 3 Listopada 2008 Autor Zgłoś Napisano 3 Listopada 2008 A jakies inne rozwiązanie... żartowalem z tą dziewczyną...
gal Napisano 3 Listopada 2008 Zgłoś Napisano 3 Listopada 2008 Mozesz napisac do Prezydenta USA ze tak bardzo kochasz Stany Zjednoczone jak zaden inny kraj na swiecie i bardzo prosisz o mozliwosc legalnego zamieszkania w nim