sami87 Posted November 2, 2008 Report Posted November 2, 2008 Mam takie pytanko( oczywiscie bede bardzo wdzieczny jesli ktos poswieci te pare minut i odpisze na moje pytanko) manowicie chodzi mi o to iż jestem studentem w tym roku koncze licencjat i chcialbym ubiegac sie o green card, co musze zrobic od samego poczatku?? Wielkie dzieki za wszelkiego rodzaju podpowiedzi )
gal Posted November 2, 2008 Report Posted November 2, 2008 A jak ty chcesz ubiegac sie o Green Card? Z jakiej ze tak powiem "racji"
sly6 Posted November 2, 2008 Report Posted November 2, 2008 No wlasnie z jakiej to racji? masz tam rodzicow,rodzenstwo czy tez dziewczyne?
sami87 Posted November 3, 2008 Author Report Posted November 3, 2008 No właśnie nie mam zielonego pojecia na jakiej zasadzie sie to wszystko odbywa. Czy zyją sobie w Polsce ( nie mając zadnych wczesniejszych powiązan z USA , oprucz 2 programow W&T) moge sie starac o zieloną?? Nie mam nikogo w stanach, ale bedąc tam dwa razy po 4 miesiace (W&T) wiem ze chcialbym tam zamieszkac na stale. Podpowiedzcie co moge zrobic, istnieje jakas możliwosc?? Wielkie dzieki
sly6 Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 tutaj masz opisane mozliwosci: http://www.prawoimigracyjneusa.com/zielonakarta.htm
sami87 Posted November 3, 2008 Author Report Posted November 3, 2008 czytalem to juz wczesniej.... czyli z tego wynika , ze jako student nie zaliczam sie do zadnej grupy??? Co w tym przypadku moge zrobic...?? ( szukac narzeczonej) ???
sly6 Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 szukaj narzeczonej jesli pod nic nie podpadzasz.
sami87 Posted November 3, 2008 Author Report Posted November 3, 2008 A jakies inne rozwiązanie... żartowalem z tą dziewczyną...
gal Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 Mozesz napisac do Prezydenta USA ze tak bardzo kochasz Stany Zjednoczone jak zaden inny kraj na swiecie i bardzo prosisz o mozliwosc legalnego zamieszkania w nim