Skocz do zawartości

Pasażerowie Mają Gdzie Się Skarżyć


sly6

Rekomendowane odpowiedzi

Komisja Europejska wprowadziła alarmowy adres mailowy dla pasażerów linii lotniczych. Można na niego wysyłać pytania dotyczące problemów z podróżami lotniczymi - poinformowało przedstawicielstwo KE w Polsce.

Pisząc na adres: passengersrights@ec.europa.eu pasażerowie mogą uzyskać praktyczne informacje, jak reagować i do czego mają prawo w takich przypadkach jak: strajki, odwołane lub przedłużające się opóźnienia lotów, czy rezerwowanie biletów dla większej liczby osób niż jest miejsc w samolocie.

Powodem, dla którego Komisja zaoferowała tego typu usługę, jest fakt, że wielu pasażerów w całej Europie "doświadcza niedogodności związanych z podróżowaniem samolotami" - podano w komunikacie.

Cytowany w informacji wiceprzewodniczący KE odpowiedzialny za transport Antonio Tajani powiedział, że "przepisy wspólnotowe w zakresie praw pasażerów muszą być rygorystycznie przestrzegane". Dodał, że "Komisja Europejska dostarczy wszystkim pasażerom korzystającym z tego adresu mailowego szczegółowych informacji niezbędnych do egzekwowania ich praw".

Na wskazany adres można przesyłać pytania we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej, w tym w języku polskim.

http://www.tvn24.pl/0,1574155,0,1,pasazero...,wiadomosc.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...