Skocz do zawartości

Camp America And Help


luna160

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie .Otoz bylam juz w USA w ramach programu au pair,mialam przyznana wize J-1 na 1 rok.Chodzi mi konkretnie o to, ze po 5 miesiacach zrezygnowalam z programu au pair ale mimo to przebywalam w USA przez kolejne 7 miesiecy-wyjechalam do Polski 10 wrzesnia dzien przed wygasnieciem mojej wizy J-1,podanej w moim paszporcie.Czy mam jakies szanse dostania teraz wizy studenckiej i wyjechania do USA na okres wakacji?-jestem studentka 1roku mgr,nie popelnilam w USA zadnego przestepstwa.Bardzo prosze o rzetelna odpowiedz.Pozdreawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam osobe ktora byla w takiej samej sytuacji ponad 2 lata temu. bedac au pair zrezygnowala z programu i przebywala na terenie usa kilka miesiecy. Podobnie jak ty wrocila do kraju przed wygasnieciem wizy i po jakims czasie starala sie ponownie o wize J1 na wyjazd w&t i dostala bez problemu. Widocznie w jej przypadku nie bylo to odnotowane w systemie, ale sama o tym nie wiedziala (bo w sumie skad miala wiedziec?). Zaryzykowala wiec i udalo sie:) Tobie radze zrobic to samo i wtedy sama sie przekonasz:) Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

JAk dla mnie to zaaplikuj sie do jakiegos programu, na probe, tzn. zeby sprawdzili czy nie bedzie problemow z wiza.

jak nie bedzie to juz masz 1. krok za soba.

a jak beda problemy to bedziesz o tym wiedziec.

aha. sproboj w CampLeaders, bo tam zeby sie zobaczyc z konsultantem nie musisz zapłacic, tak jak to jest w Campamerica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk dla mnie to zaaplikuj sie do jakiegos programu, na probe, tzn. zeby sprawdzili czy nie bedzie problemow z wiza.

jak nie bedzie to juz masz 1. krok za soba.

a jak beda problemy to bedziesz o tym wiedziec.

aha. sproboj w CampLeaders, bo tam zeby sie zobaczyc z konsultantem nie musisz zapłacic, tak jak to jest w Campamerica.