Jump to content

Niewidoczne Zdjecie Wizowe


vanky1907

Recommended Posts

Witam! mam ogromyn problem.Jestem au pair. Siedze w Usa od 7 lipca na wizie j-1.Mam wykupiony bilet do Polski na 19 marca i mam ogromny problem z moja naklejka wizowa.otoz do paszportu dostala sie woda, wszystko jest wporzadku jednak na wizie, zdjecie zostalo zamazane, i moje zdjecie jest niewidoczne. czyli mowiac krotko: jestem nierozpoznawalna.Co mam robic? poza tym wszystkie dane wszystko jest wporzadku. mam karte dsl... czy to robi wielka roznice? czy moze bede miala problemy z przekroczeniem granicy? zaznaczam ze przy wjezdzie, mialam robione zdjecie na lotnisku w USA.

Link to comment
Share on other sites

paszport jest dobry, zdjecie tez, tylko jak napisalam zdjecie na naklejce wizowej, niestety ... nie widoczne. dziekuje za szybka odpowiedz.

p.s. Ale ja chce wjechac spowrotem bo jestem au pair. i mam umowe do lipca? jade tylko w odwiedziny...na tydzien.

Mój znajomy w 2006r był na W&T; na koniec programu przed wygaśnięciem wizy wykupił wycieczkę na Caribbean... 2 dni przed cruisem okazało się, że wyprał paszport - zdjęcie było w ogóle nie widoczne... a oczywiście wylot powrotny miał z USA... Zaryzykował mimo wszystko i nie było problemu; Urzędnik sprawdził DSa, wysłuchał jak to się stało, sprawdził czy wszystko się zgadza w komputerze i wpuścił na terytorium USA; Oprócz zdjęcia wizy masz paszport, numery na wizie, odciski palców etc.

Mimo wszystko to było za oceanem w USA a on za 2tyg miał wylot z USA do PL, bilet w ręku... Jeśli Ty lecisz do PL to lepiej byłoby abyś udała się do ambasady i postarała się o nową wizę - myślę, ze nie powinno być z tym problemu.

Link to comment
Share on other sites

Czyli ryzyko i to spore jest.Dzownilam do ambasady polskiej, wytlumaczylam o co chodzi, skierowali mnie do ambasady amerykanskiej, a ci z koleji kazali mi sobie znalesc local immigration office. Co do otrzymania nowej naklejki wizowej w trakcie mojego tygodniowego pobytu w Polsce jest niemozliwe. wiec co robic? z drugiej strony zastanawia mnie jedno, po co te wszystkie dane, i robienia zdjec przy wjezdzie do usa, skoro i tak tutaj moze byc problem? a moze nie bedzie tak zle? ohh bilet kupiony, co robic?;)

Link to comment
Share on other sites

nowa jak to nazwales "naklejke" mozna spokojnie dostac w ciagu 3 dni, wystarczy sie odpowiednio wczesniej umowic na spotkanie,

np dzwoniac w poniedzialek rano bez problemu mozna miec spotkanie w srode, no chyba ze nie mozna bo np nie bedziesz w stanie poswiecic jednego dnia na wizyte w konsulacie/ambasadzie

nie wiadomo (wiadomo) po co tyle zdjec - ich prawo

Link to comment
Share on other sites

W sprawie naklejki bede jeszcze dzownic jutro rano.Wlasnie wrocilam z lotniska z Newarku bylam w Immigration office, i kobieta sie zasmiala, ze widziala wizy w gorszym stanie, i ze mam sie nie martwic. na 100% nic sie nie stanie. Takich przypadkow maja ok 30 w ciagu dnia. i moje wszystkie dane sa czytelne, a zdjecie przez ktore zaistniala cala sytuacja jest u nich w komputerze. wiec po zeskanowaniu mojego numeru z wizy wszystko ukaze im sie na komputerze.

poza tym mam ds kartke, w paszporcie, I -94 itd. nie powinno bvyc problemu. I hope so!!

Link to comment
Share on other sites

tak jak Ci napisalem wczesniej to nie o amerykanskie sluzby trzeba sie martwic a o Polskie, ktore moga odmowic Ci wyjazdu do USA (bo ich obowiazkiem jest uzupelnienie odpowiednich informacji dla immigration USA), to wszystko zalezy na kogo trafisz na lotnisku w Polsce, trafisz na jakiegos "wazniaka" i bedzie problem

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.






×
×
  • Create New...