gal Napisano 8 Maja 2009 Zgłoś Napisano 8 Maja 2009 Chrysler byl juz w kooperacji z Mercedesem. Mercedes (smart enough) wycofal sie z tej spolki gdy widzial co nadchodzi Nie mam mowy aby bez nowych technologii (takich ciagle nie ma lub te ktore sa nie sa wystarczajaco tanie) produkowac auto na drogi amerykanski dla Amerykanow. Nie tylko trend zmiena sie tez w Europie. Ludzie sa wieksi (nie nazwe grugbsi) chca wiecej wygody i komfortu nie tylko w USA. Male samochody to trend demokracki (pod warunkiem ze sami zyja big time) sa na tyle cwani i sprzedaja balach ale wszyscy wiemy ze tu w tym kraju chyba ze przekreci sie wszystko do gory nogami taki balach sie nie sprzeda. Obama car mimo wielkiej eufori omamomanii nie przejdzie, A fiat owszem ma swoje zdanie i wszystko bardzo dobrze ujete jest tu http://online.wsj.com/article/SB1241575781...=googlenews_wsj
sly6 Napisano 8 Maja 2009 Autor Zgłoś Napisano 8 Maja 2009 gal moze ten samochod nazwa jako obama car
gal Napisano 8 Maja 2009 Zgłoś Napisano 8 Maja 2009 gal moze ten samochod nazwa jako obama car To jest calkiem prawdopodobne
sly6 Napisano 20 Maja 2009 Autor Zgłoś Napisano 20 Maja 2009 Ameryka musi pokochać małe auta. Niedługo przeciętne auto w USA ma spalać jedynie 6 litrów benzyny na 100 km. Zielona rewolucja w Ameryce staje się faktem W USA mieszka 5 proc. ludności świata, a zużywamy 25 proc. ropy - mówił wczoraj Barack Obama. Wczoraj prezydent USA w towarzystwie szefów koncernów samochodowych ogłosił nowe, ostre normy. Przewidują one, że auta jednego producenta będą mogły od 2016 r. zużywać średnio jedynie 6,6 l benzyny na 100 km (dziś - 9,4 l) - dla samochodów osobowych norma będzie wynosić 6 l (dziś 8,5), dla półciężarówek - 7,8 l (dziś 10,2). http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,3..._w_zielone.html http://www.politico.com/news/stories/0509/22650.html No to Fiat dobrze wszedl teraz i moze cos na silnikach zarobi
gal Napisano 20 Maja 2009 Zgłoś Napisano 20 Maja 2009 NA R A Z I E sa to tylko marzenia i opowiesci dziwnej tresci Obamy. jak do tej pory to jeszcze zadnych efektow jego slow nie ma oprocz oczywiscie glebokiego zapozyczenia kraju
FUGAZI Napisano 13 Września 2009 Zgłoś Napisano 13 Września 2009 fiat jest calkowicie nie znany Moja żona zna, wie nawet jakie jest rozwinięcie skrótu FIAT. Fix It Again Tony.
gal Napisano 13 Września 2009 Zgłoś Napisano 13 Września 2009 Moja żona zna, wie nawet jakie jest rozwinięcie skrótu FIAT. Fix It Again Tony. Dobre.!!! Plus nie widze, jakos nie moge tego wyobrazic sobie ze Amerykanow da sie wsadzic w takie malenstwo.
b173345 Napisano 13 Września 2009 Zgłoś Napisano 13 Września 2009 Podobno (wg prasy motoryzacyjnej) nowe modele Fiata (Grande Punto, nowe Bravo itd) są czymś w rodzaju 'nowej ery' dla Fiata Ile jest w tym prawdy, nie wiem dlatego w przeciwieństwie do szanownej małżonki nie rozpowszechniam (zapewne) stereotypów z ubiegłego stulecia PS Ostatnio szukałem na ebayu samochodów Peugeota i jakież to było moje zdziwienie, że po wybraniu marki Peugeot z listy ukazało mi się tylko parę starych rzęchów z końca lat 80. Podobna sytuacja dt. wielu pozostałych europejskich marek produkujących równie piękne samochody. Naprawdę ciężko jest zrozumieć amerykańskie gusta..
gal Napisano 13 Września 2009 Zgłoś Napisano 13 Września 2009 Podobno (wg prasy motoryzacyjnej) nowe modele Fiata (Grande Punto, nowe Bravo itd) są czymś w rodzaju 'nowej ery' dla Fiata Ile jest w tym prawdy, nie wiem dlatego w przeciwieństwie do szanownej małżonki nie rozpowszechniam (zapewne) stereotypów z ubiegłego stulecia Nowa era nie nowa era juz takie historyjki wymyslil mercedes i jakos nie widze aby sie zabijali w USA za Smartami. Wrecz przeciwnie aby go kupic trzeba sie zapisac i wplacic zadatek bo gdyby przyszlo sie rozmyslic to ktos musi pokryc koszty sprowadzenia tego g...a
cavscout Napisano 19 Września 2009 Zgłoś Napisano 19 Września 2009 Chrysler byl juz w kooperacji z Mercedesem.Mercedes (smart enough) wycofal sie z tej spolki gdy widzial co nadchodzi To co piszesz to mija sie z prawda. Kiedy Daimler przejmowal Chryslera, Chrysler stal na nogach i mial kilka bilionow na koncie. Daimler po prostu wykorzystal Chryslera, sciganal cala kase i praktycznie nie inwestowal w rozwoj Chryslera. A jak sie kasa skonczyla to pozbyl sie go.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.