ewa73 Napisano 16 Maja 2009 Zgłoś Napisano 16 Maja 2009 Moja sytuacja przedstawia się następująco : pracuję i mieszkam w Wawie ale zameldowanie mam gdzie indziej. Umowę o pracę mam na czas nieokreślony. Pracuję jako z-ca kierownika. Mam także na siebie przepisane małe gospodarstwo rolne. Dodam jeszcze że jestem singelką. Chcę trochę pozwiedzać a także odwiedzić siostrę która jest w USA na statusie studenta. Planuje polecieć w sierpniu na ok 3 tyg. Jak myślicie czy mam szanse na wizę?
sly6 Napisano 17 Maja 2009 Zgłoś Napisano 17 Maja 2009 A jak siostra dostala ten status studenta?jak zmienila ten status w USA to moga byc problemy poniewaz moga pomyslec ze tak samo zrobisz .Bo czasami takie cos biora pod uwage ,Twoja sytuacje plus co zrobila dana osoba i jak wypadniesz dobrze na rozmowie to wize otrzymasz nawet i na 10 lat.
gal Napisano 17 Maja 2009 Zgłoś Napisano 17 Maja 2009 Szanse masz zawsze. Nie zawsze zwracaja uwage na to czy masz kogos w USA czy nie. Probuj, duze prawdopodobienstwo ze dostaniesz wize
ewa73 Napisano 17 Maja 2009 Autor Zgłoś Napisano 17 Maja 2009 Moja siostra przyleciala do Stanow na promesie turystycznej, ktora dostala na rok, na miejscu dostala pobyt na pol roku, po ktorym przedlyzyla o kolejne pol roku a dopiero potem zmienila status z turystecznego na studencki. Dodam jeszcze, ze nasza inna siostra z mezem (oboje maja firmy i dobra sytuacje finansowa) i synkiem w tamtym roku ja odwiedzili, nie ukrywajac we wniosku, ze tam jest i studiuje, konsul zapytal o nia i wszyscy dostali wize na 10 lat mam nadzieje, ze mi tez sie powiedzie. Nie chce tam zostac, chce ja tylko odwiedzic i pozwiedzać
ewa73 Napisano 27 Maja 2009 Autor Zgłoś Napisano 27 Maja 2009 Hej. Wczoraj miałam rozmowę z konsulem i udało się. Dostałam promesę na 10 lat. Owszem konsul pytał o siostrę ale mówiłam prawdę i teraz już czekam tylko na kuriera z dh. Prawdomówność popłaca !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum