Jump to content

Ubezpieczenie Zdrowotne W Usa


gosiagosia13

Recommended Posts

Witam

Zalozylam ten temat, poniewaz wszystkie inne watki dotyczace ubezpieczenia, byly prowadzone raczej przez osoby ktore przyjezdzaja do USA na kilka miesiecy. Ja obecnie jestem na wizie turystycznej, wyszlam za maz w USA i kompletuje dokumenty do zlozenia o ubieganie sie o GC. Moj maz nie jest ubezpieczony i chcemy wspolnie wykupic ubezpieczenie zdrowotne. Ceny sa jak wiadomo przerozne z akcentem na DROGIE :D. czy ktos moze mi polecic ubezpiczyciela, nie wiem na co zwracac uwage?, nie wiem czy sa jacys mniej wiarygodni, czy bardziej, oczywiscie zalezy mi aby koszt byl w miare przystepny. Serdecznie dziekuje wszystkim zainteresowanym tematem i pomoca, pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ubezpieczenie zdrowotne jest bardzo drogie w USA ,po pierwsze jest to bardzo dochodowy biznes

po drugie musi pokryc tych ktorzy sa bardzo niezdrowi wiec po czesci zdrowi pokrywaja wydatki na tych niezdrowych.

Ponadto jesli zaczniesz chorowac to okaze sie ze ubezpieczenie nie pokrywa wcale twoich wydatkow

badz tylko w minimalnej stawce*-+

Zdecydowanie wymaga reformy ale nie obamowej tylko zdroworozsadkowej

Jesli mieszkacie w duzym miescie i macie jakies problemy zdrowotne to dobrze jest dowiedziec sie w lokalnym zespole szpitalnym o pomoc w leczeniu.

Link to comment
Share on other sites

CZYLI :D LEPIEJ SIE NIE UBEZPIECZAC , BO SIE NIE OPLACA :lol: NO WLASNIE KURCZE MYSLALAM ZE KTOS ROZWIEJE MOJE WATPLIWOSCI TUTAJ, CO DO KROKOW JAKIE POWINNAM PODJAC, A JEDNA ZOSTAJA ONE POGLEBIONE :D MIESZKAMY W MIESCIE FORT WORTH TX, TUZ OBOK DALLAS, NATOMIAST NIE BARDZO CHCE CZEKAC NA MOMENT KIEDY BEDE CHORA I WTEDY SZUKAC POMOCY :), ALE DZIEKUJE ZA ODPOWIEC,

Link to comment
Share on other sites

CZYLI :D LEPIEJ SIE NIE UBEZPIECZAC , BO SIE NIE OPLACA :lol: NO WLASNIE KURCZE MYSLALAM ZE KTOS ROZWIEJE MOJE WATPLIWOSCI TUTAJ, CO DO KROKOW JAKIE POWINNAM PODJAC, A JEDNA ZOSTAJA ONE POGLEBIONE :D MIESZKAMY W MIESCIE FORT WORTH TX, TUZ OBOK DALLAS, NATOMIAST NIE BARDZO CHCE CZEKAC NA MOMENT KIEDY BEDE CHORA I WTEDY SZUKAC POMOCY :), ALE DZIEKUJE ZA ODPOWIEC,

Jak malo zarabiacie, to medicaid za darmo daja.

Ubezpieczenia sa drogie, bo uslugi sa drogie. Pewnie zaplacicie 1000 miesiecznie za jakies w miare ubezpieczenie, ale tez malo pokrywaja. Najlepsze sa grupowe od duzego pracodawcy, bo maly pracodawca nie ma co wynegocjowac z kampaniami ubezpieczeniowymi. Plany dentystyczne nie istnieja dla osob indywidualnych.

Link to comment
Share on other sites

gosiagosia13 jesli nie macie posiadlosci duzo kasy w banku to nie ma sie czego obawiac.

w razie choroby beda was leczyc a w razie naglego wypadku no problem tez

Natomiast jesli nie masz ubezpieczenia a popadasz w chorobe i masz jakis majatekto USA sa tym chyba jedynym cywilizowanym krajem, ktory zbankrutuje cie do pustej kieszeni

czyli jak mowia ni go kijem ni go palka.

Najlepiej jest szukac pracodawcy z ubezpieczeniem zdrowotnym, gdzie skladki pokrywane sa po czesci przez pracownika

lub cieplej nudnej government job ktora da potrzebne ubezpieczenie.

Link to comment
Share on other sites

hm, no to widze ze w zasadzie normalny czlowiek przecietnie zarabiajacy nie jest w stanie sie ubezpieczyc, malo fajnie, ale dziekuje wam wszystkim za odpowiedzi

nie jestem co prawda popadajaca w chorobe ale mam niedoczynnosc tarczycy i musze co 3 mies robic badania , a koszt badan to 400 $, natomiast widze ze to jednak pestka w porownaniu z cenami ubezpieczen, pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ubezpieczenie zdrowotne jest bardzo drogie w USA ,po pierwsze jest to bardzo dochodowy biznes

po drugie musi pokryc tych ktorzy sa bardzo niezdrowi wiec po czesci zdrowi pokrywaja wydatki na tych niezdrowych.

Toz to chyba normalne ze zawsze wydatki firm ubezpieczeniowych pokrywane sa ze skladek osob ktore nie potrzebuja korzystac ze swiadczen. Oczywiscie sa wyjatki kiedy to systemy ubezpieczeniowe sa dotowane. I kazdy system zle skalkulowany wczesniej czy pozniej sie zawali.

W polsce jest chora sytuacja ale w stanach jest nie lepiej. Niby sluzba zdrowia jest platna,( zresza wszedzie jest platna pytanie tylko ktos za to placi, ja przez skladki, bogaty monarcha ktorego stac zeby uszczesliwic poddanych). W stanach jak ktos zauwazyl lepiej czy gorzej kazdemu pomoga tyle ze jak ktos ma majatek to to sobie odbiora. I jest chora sytuacja ubezpieczenia drogie wiec nikt nie kupuje bo nie stac, ludzi i tak lecza i srodki ida z budzetu panstwa lub miast czyli i tak ktos za to placi ale zeby zlikwidowac niezdrowa sytuacje jakos nikt sie nie kwapi.

Link to comment
Share on other sites

... czyli i tak ktos za to placi ale zeby zlikwidowac niezdrowa sytuacje jakos nikt sie nie kwapi.

Do zlikwidowania niezdrowej sytuacji rzeczywiscie nikt sie nie kwapi, ale do pogorszenia jej - owszem.

Kto wie czy system jak w Polsce nie bedzie obowiazywac i w USA :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...