Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, mama ma bilet na 10 lipiec, ale powrotny wystawiony na 10 grudzien, wpisala ze leci na 2 miesiace, czy to za dlugi termin biletu powrotnego? dzwonilismy w sprawie przebukowania biletu, ale pani powiedziala ze to nie ma znaczenia kiedy jest wystawiona data powrotu, wazne ze jest w 2 strony?

Napisano

No jeśli powie, że leci na dwa miesiące, a bilet powrotny ma wystawiony na za pół roku, to może nie zostać wpuszczona.

Bo tak na zdrowy rozum - jeśli ktoś mówi Ci, że przylatuje do Ciebie na dwa miesiące, Ty prosisz go o bilet powrotny, a tam jest wyraźnie napisane, że zamierza wracać za pół roku - to jakbyś go potraktował?

Ale decyzja o przebukowaniu oczywiście należy do Twojej mamy.

Napisano

I zalezy jak bedzie umiala Twoja mama to umotywowac dlaczego ma taki bilet a nie inny wrazie jak zapyta sie ja urzednik na lotnisku .

moze byc tak ze nie zostanie zapytana a moze byc tak ze wtedy bedziesz miec pretensje do tej osoby co Ci tak powiedziala,wybor nalezy do Was.

a na ile czasu dostala Twoja mama wazna wize ta w paszporcie?bo jak na krotki okres czasu a bedzie chciala wrocic do USA to przy nastepnej wizycie po wize moze miec problem ze wpisala 2 miesiace a byla np 6 miesiecy..

Napisano

dobra, dzonilem do lotu 2 razy i te baby mowia ze to nie ma roznicy na ile jest bilet, wazne ze jest powrotny, mam je opierdalac zeby zmienily ta date, bo one cos topornie mysla i nie chca sie na to zgodzic, sam nie wiem o co im chodzi, ile kosztuje przebukowanie?

Napisano

spytaj sie Ich ile kosztuje przebukowanie i jako klient masz do tego prawo..

co do biletu w 2 strony maja racje ale nie wiedza na kogo mozna trafic,jak sie zachowa Twoja mama i co powie wrazie czego..Bo sa rozne osoby.

Napisano

Dla ludzi z LOTu nie ma znaczenia, na ile masz wykupiony bilet.

Ważne jest to dla osoby, która leci.

Jeśli w DS 156 napisała, że chce polecieć na 2 miesiące, to powinna na tyle lecieć, żeby nie mieć problemów przy kolejnych lotach. A jeśli nie nie jest to dla niej ważne, przy rozmowie z urzędnikiem będzie mówić, że jedzie na dwa miesiące, a on zerknie sobie na bilet i zobaczy, że bilet ma na dłużej niż dwa miesiące, to jej podziękuje.

Nie każdy bilet da się przebukować. Zależy jakimi restrykcjami jest obłożony. Ale w tym wypadku pozostaje Ci zadzwonić do LOTu (czy gdzie tam kupowaliście bilet) i zapytać o to.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...