Jump to content

Praca W Usa


Adam.T

Recommended Posts

Witam,

Jestem tutaj nowy. W zeszłym roku wyjechałem na wakacje do USA. Posiadam ważną wizę B1/B2 jeszcze przez 9 lat. Teraz myślę o wyjeździe ale trochę dłuższym i chciałbym tam popracować. W maju skończyłem szkołę i uzyskałem tytuł magistra. W chwili obecnej mam 26 lat. W związku z tym mam kilka pytań, gdyby ktoś chciał mi ich udzielić to bardzo proszę:

1. Czy zielona karta i wiza pracownicza to to samo ?

2. Chciałbym pracować tam legalnie przez okres ok. 3 miesięcy

3. Mam znajomych, którzy mogli by być osobami z USA, które by mnie sponsorowały (nie potrzebuję tego bo mam wystarczającą ilość funduszy na tak długi wyjazd nawet bez pracy ale chciałem nadmienić o takiej możliwości bo być może łatwiej będzie załatwić formalności.

4. Gdzie znajdę więcej informacji na temat legalnech wyjazdu do USA w celach zarobkowych.

Z góry dziękuję za informację.

Pozdrawiam

Adam

Link to comment
Share on other sites

Odp:

zielona karta jest czyms innym niz wiza pracownicza,jak chcialbys popracowac tam legalnie przez kolo 3 miesiecy potrzebujesz wize pracownicza a o tym poczytasz troche na forum jak i na stronie Ambasady USA.

Wiecej informacji dostaniesz na stronie Ambasady USA w Warszawie oraz jak poczytasz forum,,milej lektury zycze.

Link to comment
Share on other sites

Ja rowniez mam 26 lat i w czerwcu skonczylam studia :)

Od poczatku lipca szukam pracy w USA przez internet, ale niestety jak do tej pory nic nie znalazlam (a wyslalam juz ok. 90 aplikacji). Mam wize turystyczna, wiec rozwazam wyjazd na job hunting, poniewaz przestalam wierzyc ze znalezienie pracy przez internet jest w ogole mozliwe.

Link to comment
Share on other sites

zgadza sie nawet rodowici Amerykanie maja klopoty ze znalezieniem pracy, nawet ci co sa wyksztalceni i maja spore doswiadczenie zawodowe a godza sie na nizsze stawki i ogolnie gorsze prace

przez internet mozna znalezc prace w zasadzie teraz tylko szuka sie pracy przez internet jednak trzeba byc tutaj na miejscu zeby z Polski znalezc prace w usa przez internet to raczej bez szans

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

bigguy - no właśnie chodzi o to, że chciałbym tam pojechać i się "rozejrzeć" za praca, podobnie jak Kate7 na tzw. "job hunting" moje pytanie brzmi tylko jak to zrobić legalnie?

Tzn. wyjechać sobie turystycznie legalnie mogę ale gdzie i jakie dokumenty a przede wszystkim o jaki typ wizy mam się ubiegać. Wiem, że o pracowniczą ale pracowniczych jest kilka J,H,L H1/H2 :/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ja rowniez mam 26 lat i w czerwcu skonczylam studia :)

Od poczatku lipca szukam pracy w USA przez internet, ale niestety jak do tej pory nic nie znalazlam (a wyslalam juz ok. 90 aplikacji). Mam wize turystyczna, wiec rozwazam wyjazd na job hunting, poniewaz przestalam wierzyc ze znalezienie pracy przez internet jest w ogole mozliwe.

Szukasz pracy w US? Skończyłaś studia w Polsce, masz polski tytuł magistra, nie mieszkasz w Stanach, masz wizę turystyczną zezwalającą na kilkumiesięczny pobyt bez możliwości podjęcia pracy? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...