Skocz do zawartości

Wyjazd Do Usa Z Niemieckim Dyplomem-pytania


studentDE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem Polakiem ale studiuję na Fachhochschule w Niemczech. Za rok skończę studia z dyplomem niemieckiego inżyniera. I tu mam do Was dwa pytania:

1) czy mając w kieszeni niemiecki dyplom łatwiej jest wyjechać (uzyskać wizę) do pracy w USA?

2) Czy w USA uznają niemieckie dyplomy? Czy może traktują je podobnie jak polskie czyli, że są nic nie warte?

Dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) czy mając w kieszeni niemiecki dyplom łatwiej jest wyjechać (uzyskać wizę) do pracy w USA?

tak samo jak innym

2) Czy w USA uznają niemieckie dyplomy? Czy może traktują je podobnie jak polskie czyli, że są nic nie warte?

A masz masters degree, czy jaki poziom?

w niemczech maja teraz chyba podobny system do amerykanskiego

musisz poczytac w necie,

z dyplomem inzyniera moze nie byc zle

a zreszta niektore polskie dyplomy tez sa cos warte, to zalezy od zawodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo jak innym

A masz masters degree, czy jaki poziom?

w niemczech maja teraz chba podobny system do amerykanskiego

musisz poczytac w necie,

z dyplomem inzyniera moze nie byc zle

a zreszta niektore polskie dyplomy tez sa cos warte, to zalezy od zawodu :)

Za rok będę miał właśnie master degree czyli Diplom Ingeniuer. Studiuję Automatisierungstechnik (mało to mówi więc wyjaśniam, że jest to po prostu coś pokroju elektryki ). Chciałbym po prostu popracować trochę w USA, tzn. zdobyć doświadczenie właśnie tam. To jest wyzwanie bo w europie wszystko się różni, choćby nasze 230V w gniazdku a 110V w USA.

Co do uznawalności niemieckich dyplomów przez USA nie mogę znaleźć informacji, ale pewnie za słabo szukałem w internecie.

Mam jedno pytanie do was.

Jeżeli ktoś ma taki europejski dyplom inżyniera na których specjalistów w USA jest zapotrzebowanie to czy wtedy jest jakaś łatwiejsza procedura uzyskania wizy?