studentDE Napisano 9 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Witam! Jestem Polakiem ale studiuję na Fachhochschule w Niemczech. Za rok skończę studia z dyplomem niemieckiego inżyniera. I tu mam do Was dwa pytania: 1) czy mając w kieszeni niemiecki dyplom łatwiej jest wyjechać (uzyskać wizę) do pracy w USA? 2) Czy w USA uznają niemieckie dyplomy? Czy może traktują je podobnie jak polskie czyli, że są nic nie warte? Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly6 Napisano 9 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Października 2009 a na tych studiach nic nie wiedza,,,poszukaj na forach niemieckich,angielskich co o tym mozna sie dowiedziec a co do wizy to o jaka Ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KW Napisano 9 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Napisano 9 Października 2009 1) czy mając w kieszeni niemiecki dyplom łatwiej jest wyjechać (uzyskać wizę) do pracy w USA? tak samo jak innym 2) Czy w USA uznają niemieckie dyplomy? Czy może traktują je podobnie jak polskie czyli, że są nic nie warte? A masz masters degree, czy jaki poziom? w niemczech maja teraz chyba podobny system do amerykanskiego musisz poczytac w necie, z dyplomem inzyniera moze nie byc zle a zreszta niektore polskie dyplomy tez sa cos warte, to zalezy od zawodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...