Skocz do zawartości

Pytanie Odnosnie Wyjazdu


DjDexter

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

Od dłuższego czasu myślę nad wyjazdem albo do USA albo Kanady. Streszczę moją sytuacje

Mam 23 lata mam skończone Liceum Ogólnokształcące 3 lata pracowałem jako kierowca międzynarodowy na Busach. Obecnie pracuje jako Kierowca w korporacji Taksówkarskiej.

Od 7 lat gram również jako Dj. niestety od 3 nie zawodowo ze względu na brak czasu. Moja znajomość Angielskiego jest na poziomie Komunikatywnym nigdy w szkole nie uczyłem sie tego języka jestem samoukiem ze względu na moja prace kierowcy. W Polsce nie mam zaciągniętych żadnych kredytów ani nie masz żadnego dobra materialnego tzn Samochód czy mieszkanie (tylko zapisane przez rodziców) W stanach mam tylko kuzynostwo mojego ojca z którymi nie utrzymuje żadnego kontaktu. Na wyjazd miałbym odłożone około 15000 zł plus przelot czy jest nikła szansa żebym dostał wizę choćby turystyczna powiedzmy na okres miesiąca np ze względu na odbywające się targi estradowe w los Angeles? Wyczytałem na Tym znakomitym forum że ludzie wpisując okres 2 tyg na zwiedzanie dostają wizę na 10 lat. Jak myślicie miałbym szanse na wyjazd do stanów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche zle cos czytales o tych 10 letnich wizach

faktycznie ze ludzie dostaja takie wizy wklejane w paszport ale na granicy urzednik nie da ci dluzszego pobytu niz 6 miesiecy a moze i krocej

co do wizy turystycznej to chyba czytales ze masz byc przekonywujacy ze nie bedziesz tam pracowac

a co do prawka to jest pare stanow ze sie wyrobi prawko ale nie mozesz pracowac na wizie turystycznej

troche sie znasz na budowlance.? to dobrze ale to moze byc za malo aby dostac prace i do tego dobra,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach