Skocz do zawartości

Problem Z Wizą Turystyczną


Rekomendowane odpowiedzi

Było wszystko jak należy, umówione spotkanie, wypełnione wszystkie papiery ..i? Nic . Miałam lecieć na dwa tygodnie do USA jako chrzestna matka, koszty podróży, wszystko sponsorowała matka malucha, ale niestety nie udało się. Pomimo, że studiuję i pracuję , że idzie mi dobrze, i nawet nie miałam zamiaru emigrować na stałe wizy nie dostałam. Matka dziecka w szoku, ja tym bardziej, bo w końcu dwa tygodnie. Nie wiem już co robić, czy starać się ponownie czy rzucić to wszystko, brak pojęcia. Help. Jakie argumenty potrzebne są żeby wyjechać na maksymalnie dwa tygodnie, bo tyle jest wolnego między semestrami na uczelni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie martw się tym zbytnio... Wiem co czujesz bo sam byłem w takiej samej sytuacji. Cała rozmowa ok, a na koniec "psikro mi ale..." Pierwszy i jedyny raz w życiu poczułem się gorszy od innych. Rozmyślałem o powodach, kryteriach, analizowałem fora... Prawda, moim zdaniem, jest jednak o wiele prostsza. Konsulowie mają po prostu obowiązek "odpalac" określony procent aplikantów. W 2008 i 2009 miało to byc około 14-15%, wcześniej około 25%. Takie mają wytyczne i tego muszą się trzymac. Gdyby weryfikacja była uczciwsza - Polska jezdziła by bez wiz,razem z Czechami i Węgrami, a tego wujek Sam nie chce. Warszawa i Kraków generuje około 10mln dolarów zysku rocznie. Dośc by utrzymac wszystkie konsulaty w krajach których obywatele wiz od zeszłego roku nie potrzebują. I tyle. Szkoda nawet debatowac o szansach. Odpalają co siódmą osobę, niekoniecznie po kolei,ale miałaś pecha byc TĄ. Tak samo jak ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ta znajoma przyleciala na wizie turystycznej i legalizowala pobyt bedac w usa,moze byla-jest nielegalnie?jak widzisz troche jest tych spraw ktore moga zawazyc na wize