Skocz do zawartości

Czy Bezrobotny Ma Szanse Na Wize?


Rekomendowane odpowiedzi

Moja sytuacja wygląda tak: planuje wyjazd na początku czerwca. Wyjazd jest czysto turystyczny jade sama do znajomych w meksyku którzy w zeszłym roku mnie odwiedzili. Mieszkaja blisko granicy ze stanami dlatego taniej a zarazem wygodniej było by mi przylecieć do LA. Nie chcę wizy tranzytowej bo planuje pozwiedzać tez troche californie mam tam zajomych u ktorych się zatrzymam. Poza tym wybieram sie tam na koncert U2 na ktory mam juz bilety :) W stanach planuje zostać jakis tydzien a potem przez reszte pobytu zwiedzić meksyk.

Problemem jednak może sie okazać że w obecnej chwili jestem bezrobotna... wyjazd planuje juz od dlużeszgo czasu a w miedzyczasie okazalo się ze zostałam bez pracy. Dodam jeszcze ze mam 28 lat i w 2009 rozpoczęlam studia (filologia angielska). Planuje też otworzyć wlasny sklep ale póki co na dzień dzisiejszy jestem w fazie planowania.

Nigdy nie bylam w stanach. Jestem totalnie zielona w temacie. Mam szanse na wize?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli udowodnisz ze masz srodku zeby sobie jeździć po USA i Meksyku to na pewno wiza bedzie. Tez miałem sytuacje niby trudna i dostałem na 10lat a pytał tylko gdzie pracuje tata (wpisałem ze rodzice i ja sponsorują wyjazd) i gdzie ja pracuje ( powiedziałem prawde ze od miesiąca na umowe zlecenie która trwa przez 3 miesiace w firmi XXX). Tylko powiedział "MIŁEJ PODRÓŻY" i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli udowodnisz ze masz srodku zeby sobie jeździć po USA i Meksyku to na pewno wiza bedzie

a jak kto udowodnic jesli nikt Nas nie zapyta o srodki na koncie bankowym a jesli zapyta to moze byc tak ze wiele osob ma duze konta chociaz maja np 10% swoich oszczednosci i czasami wychodzi klamstwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...