Skocz do zawartości

I 512l Advance Parole


czypar

Rekomendowane odpowiedzi

mam takie pytanie - jestem w trakcie procesu o zielona karte, jeszcze przed swietami bozego narodzenia wyslalam papiery, w tym forme i - 131 - pozwolenie o podrozowanie, w czesci w ktorej podaje sie daty podrozowania wpisalam ze chcialabym opuscic kraj (usa) po 19 marca 2010 na 3 tygodnie...dzis dostalam approvment...i stad moje pytania...

1. czy konieczne musze wyjechac w terminie ktory zglosilam na formie i-131 tzn 19 marca na 3 tyg? co jezeli nie wyjade?

2. co z i-94? wypelniajac dokumenty na gc w poszczegolnych formach wpisalam numer z i-94 jezeli przekrocze granice usa bede musiala oddac te i-94 ktore aktualanie posiadam i dostane nowe w momencie powrotu - czy to nie skomplikuje moich papierow? dwa rozne i-94

3. czy moze sie zdarzyc sytuacja ze w momencie kiedy ja bede przebywala w polsce przyjdzie list z zaproszeniem na interview? a mnie nie bedzie? czy urzad imigracyjny np wysle takowe zaproszenie(jezeli sie wszystko dobrze sie potoczy) po terminie jakim zglosilam w i- 131. wiem mozecie powiedziec ze interview nigdy nie jest wyznaczane na kolejny dzien tylko czeka sie kilka tygodni (uscis informuje wczesniej)ale pamietajcie ze biletu lotniczego tez nie kupuje sie dzien przed.

czy poprostu czekac i nie uzywac advance parole zeby sobie nie zaszkodzic?

czy moze mi w ogole ktos wyjasnic jak w ogole dziala Advance Parole \

przepraszam ze jestem taka zielona i zagubiona i moze zadaje idiotyczne pytania ale nie chce sobie zaszkodzic i w zadnym wypadku dluzej czekac niz konieczne...kazda rada dobra, dzieki kochani formulowicze ;)

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach