michał88 Napisano 8 Maja 2010 Zgłoś Napisano 8 Maja 2010 Czy jest sens teraz emigrowac do USA ale nie dla kasy tylko aby tam ułożyc sobie życie??Z zawodu jestem cukiernikiem,czyli znacznie więcej bym zarabiał w europie niz w USA ale nie chodzi tu o kase.Wiem że USA nie wygląda tak jak na filmach i napewno mnie może w jakimś stopniu rozczarowac,ale jak USA mnie rozczaruje to co dopiero taka Anglia czy inny Europejski kraj za którymi nie przepadam(średniowieczna architektóra i te wąskie uliczki).W USA bym był na pocątku nielegalnie ale może bym się tam kieeedyś ożenił lub by się coś zmieniło.Sam już nie wiem.Jakie jest wasze zdanie??Czy iśc za marzeniami czy zostac w europie i jako tako życ do przodu.Pozdrawiam.
sly6 Napisano 8 Maja 2010 Zgłoś Napisano 8 Maja 2010 W USA bym był na pocątku nielegalnie ale może bym się tam kieeedyś ożenił lub by się coś zmieniło. co by sie zmienilo?jesli teraz bedzie amnestia co nie jest takie pewne to zrobia tak w USA ze pozostanie Ci chyba sam slub lub tez wyjazd z USA bo nikt nie bedzie juz tolerowal kogos nielegalnie lub tez ze pracy nie bedzie dla takich osob tak duzo-beda kary dla zatrudnianie nielegalnych,,a jak bedzie to za tzw psie pieniadze oraz ze duzo Cie osob oszuka ..bo kiedys robiles na tzw czarno zagranica i ktos Ci kasy nie dal,lub tez malo wyplacil a dlaczego ma Cie rozczarowac Anglia,a byles tam ,robiles ..jest wiele Panstw w Unii co sa inne niz Anglia .. Do tego masz Kanade co moze moglbys cos tam sobie zalatwic ...
gal Napisano 8 Maja 2010 Zgłoś Napisano 8 Maja 2010 W USA bym był na pocątku nielegalnie ale może bym się tam kieeedyś ożenił lub by się coś zmieniło. Przebywanie nieleglnie w USA to nie jest zycie ani na poczatku ani na koncu.