Jump to content

Połączenia Wieloodcinkowe


Recommended Posts

Poradźcie, czy korzystniej jest kupić od raz bilety wieloodcinkowe? czy bilet na każdy odcinek trasy osobno?

Ma być tak

Warszawa- New York /New York-Miami/ Miami-Warszawa

czy macie doświadczenie, jakie dni tygodnia wybierać,żeby było taniej?

Link to comment
Share on other sites

a lot w USA bedzie ta sama linia lotnicza lub w sojuszu czy tez innymi/>?

Bo czasami lepiej latac tzw sojuszu ,dowiedz sie w jakiejs linii lotniczej ile takie cos moze kosztowac i jakie moga dac tzw upusty za takie cos

Link to comment
Share on other sites

no nie wiem, czy tak się da,żeby to była ta sama linia lotnicza, bo te wewnętrzne USA nie latają chyba tutaj w Europie?

ale mogę się mylić, bo to mój pierwszy raz, więc dopiero szukam... i póki co opornie mi idzie :)

Link to comment
Share on other sites

musisz sprawdzic loty laczone w wyszukiwarkach lotow (np.: www.lataj.pl, www.kayak.com). Zazwyczaj bilet laczony (kilka przesiadek, itp.) jest troszke tanszy niz jak zaczniesz kupowac oddzielne bilety. No i wazne (tak mi sie zdaje), ze jak masz bilet laczony wowczas jesli gdzies jest opoznienie jednego samolotu (i nie dasz rady przesiasc sie na kolejne polaczenie) to przewoznik ma zapewnic Ci kolejny lot. A w sytuacji ,gdy masz oddzielne bilety - no coz, nikogo to nie interesuje - musisz radzic sobie sam.

Link to comment
Share on other sites

wow masz racje z tymi innymi lotami ale pod warunkiem ze sie leci tego samego dnia lub tez innego ale w innym przypadku mozna sobie jakos poradzic ale jak dobrze napisalas majac bilet w sojuszu ma sie wieksze mozliwosci

rubia teraz wiekszosc linii lotniczych dziala w tzw sojuszach i tak LOT -Lufthansa dzilaja z United i jak bedziesz leciala dana linia i bedziesz chciala leciec United to juz na terenie USA lecisz United lub tez liniami z ktorymi oni wspolpracuja i tak samo masz z lotem jak ktos leci United a potem leci lotem po Europie czy tez dalej

Np zobaczysz na Okeciu takie cos ze numer LO001 do Chicago i ta sama godz.United-UA-inny numer lotu leci do Los Angeles ,,bo w Chicago masz przesiadke z lotowskiego samolotu do United co leci do LA

o sojuszach poczytasz na www.

Link to comment
Share on other sites

jak cos nie bedzie jasne to daj znac

czasami ludzie leca do USA i wracaja ta sama linia lotnicza ale juz na terenie USA lataja tzw tanimi liniami-lub innymi ale wtedy z bagazami jest roznie i czasami trzeba nie zle doplacic aby sie zabrac ze wszystkim .

Link to comment
Share on other sites

Taniej jest kupować bilety od razu na całość.

Wyszukiwarki zazwyczaj wyszukują takie połączenia, żeby linie były w sojuszu.

Ja lecę na trasie Warszawa - Nowy Jork, Nowy Jork - Los Angeles, Los Angeles - Warszawa.

Na trasie WAW-NYC mam przesiadkę w Amsterdamie, a na trasie LAX-WAW w Paryżu.

Linią lotniczą nadrzędną jest Delta, na odcinku do Nowego Jorku w kooperacji z KLM, a na odcinku do Warszawy w kooperacji z Air France. Natomiast na odcinku Nowy Jork - Los Angeles linią nadrzędną jest Alaska Airlines w kooperacji z American Airlines.

Kupowałam bilety od razu na całość podróży. Gdybym kupowała je osobno, kosztowało by mnie to jakieś 200-300 złotych drożej. Niby niewiele, ale po co dopłacać :)

Link to comment
Share on other sites

No właśnie problem polega na tym, że ja mam kartę Miles & More, a żadna z tych linii do tego programu nie należy. One mają jakiś inny program, SkyMiles, czy coś w tym stylu :D

Niestety nie było optymalnego połaczenia liniami z programu Miles & More, więc tym razem obędę się bez mil.

Ale za to za dotychczasowe latanie, w tym za podróż do Seattle dwa lata temu, mogłam za mile polecieć do i z Warszawy.

Ale może wyrobię sobie i kartę SkyMiles :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...