Skocz do zawartości

Pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

bardzo pilnie potrzebuje pomocy lub dobrej rady.

chce starac sie o wize turystyczna.

mam zaproszenie od przyjaciolki, jestem zatrudniona na umowe zlecenie i jestem studentka i z tym byciem studentka jest problem, bo mam legitymacje studencka wazna do konca pazdzierniki ale nie przystapilam do sesji wiec tak jakby rzucilam studia. nie wiem czy w ambasadzie moga miec jakiekolwiek informacje dotyczace moich studiow, czy sa one jakos sprawdzane? czy wystarczy tylko wazna legitymacja?

bardzo prosze o pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar mowic ze studiuje i pokazac legitymacje. tylko boje sie ze konsul bedzie mial informacje (o ile moze miec) ze nie przystapilam do sesji, stwierdzi ze go oklamalam i nie dostane wizy. nie wiem w jaki sposob oni moga to sprawdzic... czy moga kontaktowac sie z uczelnia czy cos w tym stylu?

Czy Ty myślisz, że konsul nie ma nic innego do roboty tylko wydzwaniać po uczelniach i sprawdzać czy studenci zaliczyli sesję? Wątpię nawet czy taką informację by dostał (ochrona danych osobowych). Konsul w 99% procentach opiera sie na tym co Ty mu powiesz i tym co ma podane w swoich tzn. amerykańskich źródłach. Ten 1% to przypadki naprawdę wyjątkowe, nietypowe itp, kiedy być może jest bardziej dociekliwy. Dlatego Ty musisz się tak przedstawić, aby być jak najbardziej przekonywującą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzo osob pracuje w Ambasadzie i nie musi dzwonic Konsul a ktos z dzialu wizowego i teraz jesli takich spraw jest malo to nie oznacza ze ich wcale nie ma..

co do danych osobowych to jesli czegos nie podpisywalismy aby dane nasze mogly byc udostepniane to nikt nie powinien niczego potwierdzac

no ale jesli czegos nie mozna potwierdzic to roznie moze byc ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum