Skocz do zawartości

Hotel W Nyc


marmach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W przyszłym roku chciałbym wyjechać do NYC. Czy moglibyście polecić mi hotel (najlepiej taki, w którym byliście)?? Potrzebny pokój 2-os, możliwie blisko głównych atrakcji turystycznych, w bezpiecznej okolicy, cena do 100$. Patrzyłem na oferty na priceline.com i jeszcze jakiś stronach, które znalazłem w google, ale takie zatrzęsienie ofert, że nic nie kumam. Poza tym nigdy tam nie byłem i nie znam się po prostu. Tak więc gdyby ktoś mogł pomoć to byłoby super.

Pozdrawiam.

MM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Dziękuję za sporo ważnych informacji, szczególnie, że to będzie moja pierwsza podróż do NYC i jestem w tym temacie betonowy. Betonowy jestem również w kwestii rezerwacji online, stąd kilka pytań.

Przejrzałem stronę hotelu, który mi polecił Kol. dareknow0 i znalazłem 2 opcje rezerwacji. Tańsza:

'Adv. Purchase

Take advantage of special savings when you book early. This rate is nonrefundable, requires full prepayment, and is charged to your credit card between time of booking and day of arrival.'

Rozumiem, że całość kwoty kasowana jest z karty od razu i nie zostanie zwrócona nawet, jeśli do wyjazdu nie dojdzie. Dobrze rozumiem??

Inna opcja jest następująca:

'Best Flexible Rate

Take advantage of our best unrestricted publicly available rate; It allows you to change or cancel your reservation without worry if your plans change. Restrictions may apply based on individual hotel policies.'

I znów pytanie. Czy to oznacza, że mogę zmienić plany i nie stracić pieniędzy?? Tutaj również poproszono mnie o numer karty kredytowej, stąd pytanie, w jaki sposób dokonywana jest płatność? Czy część kwoty jest pobierana od razu, a reszta gdy dotrę na miejsce?? Niestety zupełnie nie kumam, jak to się odbywa.

Poza tym zauważyłem jeszcze taki zapis: