Skocz do zawartości

Zielona Karta I Studia W Polsce.


Fracek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem posiadaczem zielonej karty od roku. Mialem wyjechac do USA i tam mieszkac i studiowac. Lecz sie troszke pozmienialo i zaczalem studia w Polsce. Do stanow jezdzilem co pol roku. Lecz teraz gdy studiuje nie jestem w stanie jezdzic co pol roku ze wzgledow finansowych. I teraz mam takie pytanie, czy posaidajac zielona karte musze koniecznie byc w stanach co pol roku, czy raz na rok wystarczy? I co sie stanie jak przekrocze termin pobytu w Polsce? (Na jednych stronach pisza ze raz na pol roku na innych ze raz na rok wystarczy i stad te pytanie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie czytales na tych stronach o bialym paszporcie ?wlasnie to jest taki dokument dla takich osob jak TY

musisz byc w USA aby zlozyc papiery,potem czekasz na odciski palcow i w Polsce mozesz takie cos odebrac

http://polish.poland.usembassy.gov/poland-...t_resident.html

bo mozesz tak latac co pol roku-co rok ale mozesz byc zapytany czy nie lepiej bedzie dla Ciebie miec wize turystyczna lub tez sprawa moze trafic do sadu i wtedy mozesz utracic rezydeture wraz z GC

tutaj masz 1 ze spraw ktore Ciebie dotycza.tzn czym sie moze skonczyc latanie takie-urzednicy teraz bardziej sie takim osobom przygladaja :

http://www.usa.info.pl/board/Zrzeczenie-Sie-Gc-t17115.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy później...

ja majac gc od 2000 studiowalem w Polsce w latach 1998-2005 i do USA przylatywalem na wakacje. na stale przylecialem w 2005, odczekalem 5 lat wiedzac o kasujacym sie liczniku i w 2010 dostalem obywatelstwo. bylo troche stresu bo 3 lata bylem poza USA (nigdy nie mialem bialego paszportu) ale sie udalo i teraz jestem i magistrem i obywatelem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Witam,