yoger Napisano 24 Listopada 2010 Zgłoś Napisano 24 Listopada 2010 Witam wszystkich serdecznie! Jestem zapalonym podróżnikiem, odwiedziłem już w życiu sporą część Europy i część Azji. Moim marzeniem jest osiedlić się gdzieś w dzikich terenach Alaski, poza osadami zamieszkiwanymi przez miejscowych. Z wykształcenia jestem technikiem-leśnikiem, mam 22lata i nic mi nie wiadomo o bliskiej rodzinie w Ameryce. Czy jest jakaś szansa, żeby móc się tam dostać na stałe? Pozdrawiam
FUGAZI Napisano 24 Listopada 2010 Zgłoś Napisano 24 Listopada 2010 Bardzo mała. Możesz próbować przez małżeństwo z obywatelem, albo przez pracodawcę- może ktoś szuka leśnika gotowego do pracy na odludziu na Alasce. Małżonkę możesz znaleźć np. na eHarmony.com, a pracę na np. monster.com, oraz oczywiście w googlach. Niezastąpiona jest też strona uscis.gov.
dareknow0 Napisano 24 Listopada 2010 Zgłoś Napisano 24 Listopada 2010 Witam wszystkich serdecznie!Jestem zapalonym podróżnikiem, odwiedziłem już w życiu sporą część Europy i część Azji. Moim marzeniem jest osiedlić się gdzieś w dzikich terenach Alaski, poza osadami zamieszkiwanymi przez miejscowych. Z wykształcenia jestem technikiem-leśnikiem, mam 22lata i nic mi nie wiadomo o bliskiej rodzinie w Ameryce. Czy jest jakaś szansa, żeby móc się tam dostać na stałe? Pozdrawiam W Twoim przypadku tylko poprzez małżeństwo z obywatelką USA.
sly6 Napisano 25 Listopada 2010 Zgłoś Napisano 25 Listopada 2010 a jak znajomosc jezyka?bo bez tego moze byc trudno z praca co do stron to zobacz strone urzedu imigracji: http://www.uscis.gov/portal/site/uscis praca http://labor.state.ak.us/esd_alaska_jobs/ak_over.htm
yoger Napisano 25 Listopada 2010 Autor Zgłoś Napisano 25 Listopada 2010 Z językiem raczej nie mam problemów, w takim razie poszukam najpierw kobiety, a jak nie będzie z tym zbyt gładko - pracy. Dziękuje za rzeczowe odpowiedzi :]
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum