loyd Napisano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2011 Witam, Chciałbym pojechać na wakacje do USA. O wizę się nie martwię i na 100 % ją dostanę - mam w Polsce dwa mieszkania, synka 4 miesięcznego, dobrą pracę (jestem prawnikiem - zdaję w tym roku egzamin radcowski), itp. Zatem nie opłaca mi się wogóle zostawać w USA bo miałbym tam gorzej niż w Polsce (nie mówiąc, że musiałbym pracować fizycznie). Chciałbym natomiast spytać Was, czy prawidłowo oszacowałem koszty takiej wycieczki (liczę dla siebie i żony). - bilet z Warszawy do Miami liniami BA - ~ 5000 zł (w dwie strony) - bilet z Miami do San Francisco - ~ 3000 zł (po przeliczeniu w dwie strony) - po 1500 usd na osobę - ~ 9000 zł, Plan miałbym taki: lądujemy z Miami, szukamy jakiegoś hotelu, pokręcimy się ze 2-3 dni (key west, park narodowy, przylądek canaveral, hulk coster w Orlando, itp.) i lecimy do San Francisco. Tu szukamy hotelu na 7 dni i: yellowstone, Las Vegas, Los Angeles, tama Hoovera, kanion kolorado. Potem wracamy do Miami i resztę czasu wolnego (~3 dni) leżymy na plaży i pijemy browary. Da się to zrobić w zakładamy budżecie ?
sly6 Napisano 11 Stycznia 2011 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2011 a teraz przekonaj Konsula o tym ze tego nie zrobisz,masz moze troche plusow ale to na 100% bedziesz wiedzial jak wyjdziesz z takiej rozmowy.. pamietaj ze mozesz byc zapytany kto zostanie z dzieckiem.. a co do oplat to 3000 zl za lot w USA to moze cos trafisz tanszego no ale moze.. jak nie bedziesz duzo pic na plazy oraz za duzo nie wydasz na pewne zabawy to taka kasa powinna starczyc wez pare dol wiecej jakby cos