Skocz do zawartości

nie rozumien konsulow


Rekomendowane odpowiedzi

Sluchajcie jesli chodzi o mnie to staralam sie o wize dokladnie tydzien temu. Byl to moj kolejny raz. Dwa lata temu doslalam wize wiec bylam juz 2 razy w USA w czasie wakacji poniewaz jestem studentka. W tym roku wyszlam za maz i moj maz jest obywatelem USA posiada paszport, ale z racji ze jestesmy tutaj studentami to staralam sie o wize turystyczna. Wiec 4 maja poejechalam ze wszystkimi dokumentami tz. indeks itd. Pan konsul bardzo szybko mnie obsuzyl jakos 1 minute i zadal mi kilka pytan odnosnie mojego meza. Zabral mi paszport i kazal czekac. Po dwoch dniach przyslali mi wize i to co tam zobaczylam to byl dla mnie wielki szok, dostalam wize na 3 miesiace. To byla tragedia. Nie rozumiem tego jak ktos dostaje na 10 lat, po prostu jest to dla mnie nie zrozumiale. A moze ja mam pecha ? bo tylko tym tlumacze sobie ze dostalam wize na tak krotko.

Czy moze im chodzi o pieniadze, a moze maja jakies niezrozumiale reguly, czy to jest jednak loteria?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj EWA nie wiem na co oni patrza by wydawaniu wizy.....wiesz ja z mężem pracujemy w Polsce.. nie mamay jeszcze dzieci... jedyne co nas trzyma to mieszkanie i parca.. dostalismy wize na 10 lat... bylam w szoku.. twoja sytuacja jest dziwna.. wiesz masz męża ktory ma obywatelstwo..

To jest loteria.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, ze 3 miesiace to stanowczo na mało, ale spójż na to z innej strony - wizy to taka loteria, że gdybys trafila na walnietego konsula :bije: , moglabys jej wogole nie dostac, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele osob ci zazdtosci. :smt038

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach