ewse Napisano 3 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 3 Lipca 2011 Witam, dostalam negatywna odpowiedz w Konsulacie w Krakowie ;/ Moja ciocia ktora jest obywatelka USA niedopuszcza do siebie tego ze moge nie przyleciec na wakacje. Chce zrobic odwolanie, Moze pomozecie jak to ma mniejwiecej wygladac i na jaki adres ?? Listem czy Emailem ?? I czy wogole jest szansa na powodzenie ?? JEstem po studiach lic, ide na magistra chcialam leciec do usa na 6-7 tyg. niestety niedostalam wizy, Ciotka ma w planie tez zadzwonic do kongresmena w NJ i zobaczymy co to wogole da. Mam tez w planie jechac za ok 3 tyg znowu po wize jak juz bede miec potwierdzenie ze dostalam sie na studia mgr (wkoncu musza byc istotne zmiany od ost wizyty) Wiec czy pomoglby ktos z odwolaniem co i jak bo niemoge nigdzie znalesc ?? I co myslicie otym aby porozmawiac z kongressmanem ?? Ciocia bedzie mogla zalozyc swoje obywatelstwo zato ze wroce w terminie, bo niema zamiaru zostawac w USA dluzej niz do 20 wrzesnia. pozdrowienia
Jachu Napisano 3 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 3 Lipca 2011 Niech ciocia lepiej do Obamy od razu zadzwoni. Odwołanie niby można złożyć, ale ono nic nie da. Widać konsula coś w twojej osobie zaniepokoiło i nie dał Ci wizy.
sly6 Napisano 3 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 3 Lipca 2011 ewse sa ludzie ze dostaja wize po napisaniu zapytania dlazcego wizy nie dostali czy tez pisanu do Kongresmena a sa tacy ze nie..Jesli chcesz to niech Ciocia pisze a teraz na jaki adres ma pisac Twoja Ciocia,moze pisac na taki adres e-mail,moze wyslac listem a moze tez faxem http://polish.poland.usembassy.gov/wizy/cz....html#odwolanie
renox Napisano 4 Lipca 2011 Zgłoś Napisano 4 Lipca 2011 Czy moze ktos przetlumaczy mi to z Polskiego na naszy?