Skocz do zawartości

Wyjazd Z Uniwersytetem Na Wycieczkę Naukową Do Usa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

przegladam od jakiegos czasu strone ambasady USA i wciaz zastanawiam sie o jaka wize aplikowac. Przedstawie swoja sytuacje. Wyslalem e-mail do ambasady USA w Warszawie i nadal mi nie odpisali, a minely juz ponad 2 tygodnie. Oto tresc tego listu:

Szanowna Pani,

jestem obywatelem polskim na stałe zameldowanym w Polsce. Na co dzieństudiuję za granicą w Wielkiej Brytanii pod Londynem. Jako, że studiujęgeografię, w ramach kursu uniwersyteckiego muszę jechać na obowiązkowąwycieczkę do Stanów Zjednoczonych do Nowego Jorku. Jest to element kursui warunkiem jego ukończenia, a tym samym zaliczenia drugiego roku studiów(Bachelor), jest pojechanie na tę wycieczkę oraz napisanie raportu nawybrany przez siebie temat o Nowym Jorku (Mini Dissertation). Wycieczka macharakter naukowo/akademicki i wiąże się ona z codziennym wykonywaniemprojektu wybranego przed wyjazdem oraz zbieraniem informacji, już namiejscu w USA, na jego temat.Z uniwersytetu otrzymałem informację, że w przypadku tej wycieczki wizędo USA muszę otrzymać na własną rękę. Zwracam się więc tu zpytaniem do Państwa, o jaki rodzaj wizy w tym przypadku musiałbymwystąpić? Czy wiązałoby się to z koniecznością osobistej wizyty wambasadzie, czy tylko wysłania paszportu pocztą kurierską? Jest to otyle istotne, że na co dzień mieszkam w Poznaniu, a w Polsce będęprzebywać do czasu wycieczki (17.03-24.03.2012) tylko raz w grudniu wokresie od 10 grudnia do 10 stycznia. Mam zatem dość mało czasu. Dodatkowo mój uniwersytet, University of London Royal Holloway, jest wstanie wystawić mi pisemne potwierdzenie partycypacji w tej wycieczce zformalnym podpisem.

Z poważaniem