Skocz do zawartości

Lot Kombinowany. Jakie Ceny?

Chapi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem trochę zielony jeśli chodzi o bilety lotnicze i całą otoczke tego typu podrózy dlatego proszę o pomoc.

Chciałbym pojechać do Stanów w sierpniu 2012 i przejechać z wybrzeża na wybrzeże, w związku z tym przejazd TAM odbędzie się na trasie Polska- Nowy Jork a powrót z Los Angeles lub San Francisco do Polski.

Jakich się można spodziewać cen na taką trasę w tym terminie? Czy jest szansa by złapać coś ok 2300 zł lub poniżej?

Pozdrawiam.

Napisano

Poniżej raczej niczego nie dostaniesz. Właśnie dlatego, że to lot kombinowany.

Sprawdź sobie na stronach:

www.tanie-loty.com.pl

www.esky.pl

www.kayak.com

www.lucky.com.pl

Może ktoś jeszcze podrzuci jakieś strony :)

Napisano

w okresie wakacji tzn sierpnia ceny beda wyzsze niz np w polowie wrzesnia i pozniej

wiec jak znajdziesz cos za 2300 zl to bedzie juz spoko :)

Napisano

nie wiem gdzie mieszkasz ale czasami loty z Niemiec,Anglii sa tansze i moze tak zacznij podroz .

kolejna sprawa to patrz po roznych dniach tygodnia i moze cos taniego trafisz.

Napisano

musiałbys np. sprawdzic linie Iceland express która oferuje tanie loty z rejkjaviku do NYC.W drodze powrotnej wykupiłbys bilet z LA do NYC np w southwest albo innymi amerykanskimi liniami i wio z NYC spowrotem liniami iceland express.To chyba moze byc najtansza opcja.Jednakże ciezko bedzie Ci sie zmiescic w tek kwocie bo sam przelot z LA do NYC bedzie kosztowac 250-300 $

Napisano

2300 pln to niecałe 700 $. W sierpniu to jest dość atrakcyjna cena, ale na trasie WAW-NYC-WAW :P . Na tej trasie o której mówisz, dobrą ceną będzie 900$, więc około 3000 pln :mellow: . Możesz też kupić bilet powrotny z WAW do NYC, a z Los Angeles dokupić bilet do NYC za około 150$ ale to też wyjdzie około 850$ :( . I to są ceny na dzisiaj. Za jakiś czas ceny będą kosmiczne. Przeloty latem do USA są bardzo drogie. Możesz sprawdzać sobie sam np. tutaj: www.kayak.com

Napisano