kikakas Napisano 9 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2012 Mam pytanie.Chciałabym polecieć do Stanów.Problem w tym,że nie pracuję ani nie studiuję.Mam 26 lat.Nie mam męża ani dzieci.Teoretycznie nic mnie więc w Polsce nie trzyma.Teoretycznie,ponieważ ja chcę do USA polecieć tylko i wyłącznie turystycznie,na około 2 tygodnie.Pieniądze nie stanowią problemu.. Cały czas myślałam o Nowym Jorku ponieważ jestem zafascynowana tym miastem.Ostatnio jednak rozmyslam nad LA.Kilka lat temu poznałam pewnego Amerykanina,który tam mieszka i fajnie byłoby się spotkać w końcu..Czy ktoś z Państwa miał podobną sytuację i jak wyglądała rozmowa w konsulacie.Udało się otrzymać wizę czy nie? Jak umotywować cel wyjazdu? Bardzo proszę o rady i informacje.
tapeta999 Napisano 9 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2012 idziesz na rozmowę odpowiadasz szczerze na pytania i będzie dobrze:)
kikakas Napisano 9 Lutego 2012 Autor Zgłoś Napisano 9 Lutego 2012 Myslisz,że mam szanse? wszyscy mi pukaja w głowę,że nie mam co sobie nadziei robić...
lochraven Napisano 9 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2012 No bez przesady, po to są przecież wizy turystyczne. O ile tylko przedstawisz racjonalny plan podrózy itd. nie powinno być żadnego problemu
arnas Napisano 9 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2012 A niby dlaczego ? Szanse masz jak najbardziej. Tylko jak tapeta napisał. Na pytania odpowiadasz całkowicie szczerze. Jak się zapyta co lubisz jeść to nie odbieraj tego jako żartu, tylko odpowiadasz. Jak jedziesz na turystyczną, to dobrze by było abyś znała jakieś ciekawe miejsca jakie chcesz zwiedzić. I po sprawie.
Joanna30 Napisano 9 Lutego 2012 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2012 No i przygotuj się też na pytanie, skąd masz pieniądze na wyjazd, skoro nie pracujesz. Bo o to tez mogą zapytać.