Skocz do zawartości

Prosiłabym O Pomoc Osób Które Już Odbyły Rozmowę W Konsulacie. Jakie Mam Szanse? Jeśli Temat Się Powtarza To Przepraszam. ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;)

Słuchajcie, chciałabym się starać o wizę turystyczną do USA wyjazd lipiec bądź sierpień. Nigdy nie byłam w konsulacie. Dla mnie to czarna magia, owszem czytałam o tym dużo ale to teoria. Chciałabym wiedzieć jak to wygląda w praktyce. Słyszałam że rozmowa trwa bardzo krótko i czasem bez względu na to co się powie słyszy się " Nie ! Dziękuje następny " Strasznie mnie to przeraża.To w takim razie zieleży od humoru Konsula? Jestem studentką także mam do czego wracać ;) Słyszałam że lepiej podchodzić na luzie.. Opiszcie Wasze wrażenia i jak najlepiej się zachowywać.. I jak zwiększyć swoje "szanse" ?

Pozdrawiam,

Z góry dzięki.

zależy * miało być.. ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz do kogo lecisz,czzy kogos masz tam nielegalnie albo ktos polecial i zmienil sobie status swoj ...

pewne sprawy sa takie brane pod uwage

To nie zalezy od humoru a od tego na kogo trafisz ...czy kazdy Cie widzi tak samo i bierz pod uwage Twoje dobre intencje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tak i nigdy nie bylo ze musialas cos pokazac ,ze masz rezerwacje,,na tym to polega wszystko ze mowisz i odpowiadasz i ma byc to wiarygodne

nawet jak sie leci do rodziny to nie potrzebne jest zaproszenie a co dopiero turystycznie czy tez aby odwiedziec kogos

zaproszenie nic nie daje ..To Ty masz przekonac na rozmowie Konsula o swoich intencjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pytanie ma wiele odpowiedzi,,jedni sa 2-3 min a inny i ponad 10 min,,kazda odpowiedz jest prawidlowa

umnie to moze bylo kolo 5 min ..pare pytan-odpowiedzi i tyle..

wazne aby odpowiadac na pytania,nic wiecej,do tego patrzec tez w oczy jak sie da oraz usmiechac sie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum