Skocz do zawartości

Wiza Pracownicza Z Zamiarem Stałego Pobytu


pawel_domanski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

jako, że tematów na forum jest wiele proszę w razie "w" o przeniesienie mojego pytania w odpowiednią rubrykę - mimo, że ja nie znalazłem.

Mam pytanie pracuję w firmie w PL od 3 lat na stanowisku przedstawiciela. Moja firma wywodzi się z USA gdzie ma biuro i jakis mniejszy magazyn.

Jako, że zawsze ciągnęło mnie do USA czego tłumaczyć nie trzeba mam w związku z tym pytanie.

Czytałem o wizach pracowniczych - z racji tego, że nie jestem profesorem ani mega specjalistą zajmującym się fizyką, lecz posiadającym wykształcenie wyższe zwyczajnym człowiekiem chciałbym się dowiedzieć o jakiego rodzaju wizę mógłbym poprosić mojego pracodawcę by oddział z USA mógł mi pomóc. Czy istnieje sposób, dzięki któremu mógłbym później ubiegać się o zieloną kartę (po kilkuletnim pobycie)

Co w przypadku kiedy nie będę mógł pracować na takim samym stanowisku jak w PL z racji nieco innej charakterystyki rynku pracy w Stanach? I co w przypadku kiedy np. pracodawca stwierdzi, że musi zwolnić kilka osób - wśród których byłbym ja - czy mogę wtedy szukać legalnej pracy czy czeka mnie deport?

Jeśli macie jakieś pomysły prosiłbym przesłanie procedury krok po kroku i naprawdę przydatne rady.

Jeszcze jedno pytanie na sam koniec - czy zieloną kartę można zwyczajnie "kupić" będąc w PL czy jedyny sposób to legalny wyjazd i praca przez 5lat.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić zieloną kartę?

Skąd ten pomysł?

Poza tym po co by Ci była potrzebna zielona karta, gdybyś siedział w Polsce?

No i gdyby to było takie proste, to miliony ludzi już by nabyło ten kawałek plastiku.

O wizach pracowniczych przeczytasz na stronie ambasady USA.

Szansa na dostanie takowej? W Twoim przypadku równa zeru.

Przeglądnij forum i poczytaj o wizach pracowniczych.