Skocz do zawartości

Więzi Z Krajem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich,

W tym roku planuje udać się na wakacje do Stanów do przyjaciela na 2 miesiące. Zastanawiam się nad tymi więzami z krajem, gdyż jestem studentką ostatniego roku studiów magisterskich ale obronę planuję na październik oraz chce rozpocząć studia podyplomowe. I stąd moje pytanie czy to są wystarczające więzi? Zastanawiam się jeszcze nad tym czy jak napisze ze mam taki długi pobyt to nie otrzymam wizy, ale po prostu mam szanse zostać na tyle wiec czemu nie skorzystać. Co o tym myślicie ? proszę o podpowiedzi :)

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 miesiace to prawie nic ;)

czy sa to wystarczajace,zalezy od Twoich odpowiedzi,tego czy napewno wrocisz i masz do czego,ze bedziesz dalej sie uczyc oraz na kogo trafisz po 2 stronie okienka

co jest wazne i czasami istotne to ten przyjaciel.czasami sie mowi ze sie leci do przyjaciela a zostaje sie w USA i jest slub a potem legalizacja pobytu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, dlatego w zasadzie nie mam zamiaru kłamać, bo na sumieniu nic nie mam. W zasadzie jadę w trzy miejsca do Miami, Nowego Yorku i Chicago. W każdym z tych miejsc zatrzymam się u przyjaciół ( mężczyzn ), których poznałam w tamtym roku. To oznacza, że mam wszystkie to osoby wpisać ze tam się zatrzymam czy wystarczy podać dane tylko jednej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach