kunegunda Napisano 24 Marca 2013 Zgłoś Napisano 24 Marca 2013 Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, więc napiszę tutaj w nieco podobnej sprawie. Chciałam dzisiaj wnieść opłatę za ds-160 poprzez Sofort ale chyba coś poszło nie tak. Na ich stronie zalogowałam się już do swojego banku, zleciłam przelew, dostałam sms-a z banku z hasłem jednorazowym, czyli wszystko odbyło się normalnym trybem i po chwili przekierowało mnie na stronę http://www.ustraveldocs.com, na której założyłam profil i od razu wyskoczyła zakładka o umówieniu się na wizytę w ambasadzie. Dodam, że nie wypełniłam jeszcze formularza ds-160, chciałam najpierw zapłacić, więc umówienie się na rozmowę nie wchodzi jeszcze w grę. Jak się okazało, pieniądze z konta nie zeszły, nie są nawet zablokowane. Myślałam,że coś źle zrobiłam ale drugi raz już nie chce mnie zalogować przez Sofort. Martwi mnie fakt, że dostałam sms-a z banku potwierdzającego przyjęcie transakcji ale zero znaków potwierdzających ten fakt. Czy ktoś miał podobny problem?
kunegunda Napisano 26 Marca 2013 Zgłoś Napisano 26 Marca 2013 Już sama rozwiałam sobie wszelkie wątpliwości, więc może te wskazówki przydadzą się komuś w przyszłości. Pieniądze zeszły z konta na drugi dzień, zadzwonił do ambasady podpytać o ten numer potwierdzający, ale powiedziano mi że w przypadku przelewów przez SOFORT liczy się tylko nr transakcji, który automatycznie zapisuje się w tytule przelewu. Wystarczy więc wydrukować sobie bankowe potwierdzenie wykonania przelewu i to wystarczy. SOFORT okazał się jednak całkiem prostym narzędziem płatności.
Joanna30 Napisano 26 Marca 2013 Zgłoś Napisano 26 Marca 2013 Dzięki za informację Na pewno komuś się to przyda.
Daria_ts Napisano 5 Maja 2013 Zgłoś Napisano 5 Maja 2013 Witam, Spotkałam się z podobnym problemem. Odpalić ten druk do opłat w banku pocztowym się dało (w przeglądarce Internet Explorer w Chromie nie działa), ucieszyłam się że tak szybko się udało i poleciałam na pocztę płacić. Ależ jakie ja miałam rozczarowanie kiedy Pani w okienku mi powiedziała że konto podane na tych drukach jest nie pełne, ponieważ wygląda w ten sposób XXXXXXX156378XXXXXXX. Czy ktoś ma pełne konto do zapłaty wizy nieimigracyjnej za 160 $???? Proszę o jakiekolwiek porady lub przesłanie mi na maila porządnego druku do zapłaty przez bank pocztowy.
sly6 Napisano 5 Maja 2013 Zgłoś Napisano 5 Maja 2013 Daria musisz znalesc poczte gdzie jest bank pocztowy a nie kazda poczta ma takie okienko i takie cos prowadzi na drzwiach,okienku masz napisane -bank pocztowy
Daria_ts Napisano 5 Maja 2013 Zgłoś Napisano 5 Maja 2013 zapomniałam napisać e-mail daria.cyrulnikowa@gmail.com w nawiązaniu do wiadomości napisanej wyżej chodzi o to że ja byłam na takiej poczcie i właśnie w tym okienku mi tak było powiedziano, jeszcze ta Pani powiedziała że ludzi przynoszą druki z pełnym kontem. A z takim jak mam ja ona nic nie może zrobić.
Joanna30 Napisano 5 Maja 2013 Zgłoś Napisano 5 Maja 2013 Numer konta masz prawidłowy - powinien być z tymi wszystkimi krzyżykami. Ale problem polega na tym, że nie możesz dokonać opłaty na każdej poczcie (widocznie na tej, której byłaś nie mogłaś tego zrobić), tylko w Banku Pocztowym. Nie każda poczta jest Bankiem Pocztowym. Wyszukiwarka banków pocztowych jest na stronie, na której był link do druków opłat.
Daria_ts Napisano 5 Maja 2013 Zgłoś Napisano 5 Maja 2013 dzięki, spróbuje na innej Poczcie. Tylko dziwnie że na tej Poczcie na której byłam jest oddział Banku Pocztowego. Może trafiła się Pani nie mająca zielonego pojęcia jak to ma być.
sly6 Napisano 5 Maja 2013 Zgłoś Napisano 5 Maja 2013 Daria tez tak moze byc ale jak napisala Joanna pare osob pytalo sie co z tym numerem i bylo,jest tak samo
Marsenita Napisano 14 Czerwca 2013 Zgłoś Napisano 14 Czerwca 2013 mam pytanie : jak juz mam wize to przed wylotem mam zaplacic 165 dolarow i chodzi mi o DOS Case ID .- trzeba go wpisac. Czy to jest numer ktory przydzielil mi USCIS ? moja wiza to IR1 .
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.